Categories: Self-Driving

Uber: Αποχώρησαν 3 κορυφαίοι μηχανικοί στην αυτόνομη οδήγηση

Το τμήμα της Uber που ασχολείται με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, έχει δει να γίνονται μεγάλες αλλαγές μέσα σε μόνο μερικούς μήνες. Το Advanced Technology Group, όπως αποκαλείται πλέον, δυο χρόνια αφότου «ξεγύμνωσε» το εργαστήριo ρομποτικής του Carnegie Mellon, βλέπει να του συμβαίνει το ίδιο, με τρεις από τους κορυφαίους μηχανικούς να φεύγουν από την εταιρεία.

Ανάμεσα στις πρόσφατες αποχωρήσεις, είναι ο επικεφαλής της ομάδας Χαρτών, Brett Browning, και ο επικεφαλής της ομάδας Αυτονομίας και Αντίληψης, Drew Bagnell. Οι αποχωρήσεις αυτές ανακοινώθηκαν από την ίδια την Uber μέσω ενός email που έστειλαν στους εργαζόμενους, την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου.

Το πόρτα εξόδου της εταιρείας είχε περάσει και ο Peter Rander, τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, ο οποίος ήταν ειδικός στην εμπορευματοποίηση της ρομποτικής. Και οι τρεις αυτοί μηχανικοί, είχαν προσεγγιστεί και τελικά προσληφθεί από την Uber, ενώ εργάζονταν για διάφορα τμήματα του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon, τον Ιανουάριο του 2015.

Αυτές οι σημαντικές απώλειες, έρχονται την στιγμή που η Uber εντείνει τις προσπάθειές της για την αυτόνομη οδήγηση, με τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στο Pittsburgh, την εξαγορά της Otto, μιας εταιρείας που θέλει να δημιουργήσει έναν στόλο με αυτόνομα φορτηγά, και την απόκτηση της Geometric Intelligence που ασχολείται με την τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning.

Η εξαγορά της Geometric Intelligence είχε οδηγήσει στην παραίτηση του Danny Lange, επικεφαλή στο τμήμα Machine Learning, ο οποίος αργότερα βρήκε δουλειά στην game startup Unity Technologies. Μια άλλη σημαντική αποχώρηση ήταν αυτή του Marcos Campos, ο οποίος ήταν επικεφαλής στο τμήμα Applied Machine Learning και φεύγοντας έγινε διευθυντής στην AI startup εταιρεία Bonsai.

Uber: Θέλει να σε παρακολουθεί πριν και μετά την χρήση της υπηρεσίας ταξι

Σίγουρα, αυτή η εποχή είναι αρκετά κρίσιμη όσον αφορά την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, και κάθε αποχώρηση είναι αρκετά σημαντική, αφού δεν υπάρχει μεγάλη δεξαμενή ταλέντων για να αντλήσουν οι εταιρείες πρόσωπα κλειδιά. Για αυτό τον λόγο, βλέπεις μεγάλες εταιρείες όπως την Google, Apple και GM να προσπαθούν να ανταγωνιστούν «μικρότερες» όπως την Zoox, Faraday Future και Tesla.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.