Uber: Αποχώρησαν 3 κορυφαίοι μηχανικοί στην αυτόνομη οδήγηση

Το τμήμα της Uber που ασχολείται με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, έχει δει να γίνονται μεγάλες αλλαγές μέσα σε μόνο μερικούς μήνες. Το Advanced Technology Group, όπως αποκαλείται πλέον, δυο χρόνια αφότου «ξεγύμνωσε» το εργαστήριo ρομποτικής του Carnegie Mellon, βλέπει να του συμβαίνει το ίδιο, με τρεις από τους κορυφαίους μηχανικούς να φεύγουν από την εταιρεία.

uber self driving cars pittsburgh

Ανάμεσα στις πρόσφατες αποχωρήσεις, είναι ο επικεφαλής της ομάδας Χαρτών, Brett Browning, και ο επικεφαλής της ομάδας Αυτονομίας και Αντίληψης, Drew Bagnell. Οι αποχωρήσεις αυτές ανακοινώθηκαν από την ίδια την Uber μέσω ενός email που έστειλαν στους εργαζόμενους, την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου.

uber self driving ford fusion

Το πόρτα εξόδου της εταιρείας είχε περάσει και ο Peter Rander, τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, ο οποίος ήταν ειδικός στην εμπορευματοποίηση της ρομποτικής. Και οι τρεις αυτοί μηχανικοί, είχαν προσεγγιστεί και τελικά προσληφθεί από την Uber, ενώ εργάζονταν για διάφορα τμήματα του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon, τον Ιανουάριο του 2015.

Αυτές οι σημαντικές απώλειες, έρχονται την στιγμή που η Uber εντείνει τις προσπάθειές της για την αυτόνομη οδήγηση, με τις δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στο Pittsburgh, την εξαγορά της Otto, μιας εταιρείας που θέλει να δημιουργήσει έναν στόλο με αυτόνομα φορτηγά, και την απόκτηση της Geometric Intelligence που ασχολείται με την τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning.

Uber Vovlo XC90 sport

Η εξαγορά της Geometric Intelligence είχε οδηγήσει στην παραίτηση του Danny Lange, επικεφαλή στο τμήμα Machine Learning, ο οποίος αργότερα βρήκε δουλειά στην game startup Unity Technologies. Μια άλλη σημαντική αποχώρηση ήταν αυτή του Marcos Campos, ο οποίος ήταν επικεφαλής στο τμήμα Applied Machine Learning και φεύγοντας έγινε διευθυντής στην AI startup εταιρεία Bonsai.

Uber: Θέλει να σε παρακολουθεί πριν και μετά την χρήση της υπηρεσίας ταξι

Σίγουρα, αυτή η εποχή είναι αρκετά κρίσιμη όσον αφορά την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, και κάθε αποχώρηση είναι αρκετά σημαντική, αφού δεν υπάρχει μεγάλη δεξαμενή ταλέντων για να αντλήσουν οι εταιρείες πρόσωπα κλειδιά. Για αυτό τον λόγο, βλέπεις μεγάλες εταιρείες όπως την Google, Apple και GM να προσπαθούν να ανταγωνιστούν «μικρότερες» όπως την Zoox, Faraday Future και Tesla.

Πηγή