Self-Driving

Η Toyota δεν θα κατασκευάσει αυτόνομο όχημα αν δεν είναι 100% ασφαλές

Η εστίαση σε ολοένα και πιο εξελιγμένα στάδια αυτόνομης οδήγησης που οδηγούν σε επιβατικά αυτοκίνητα επιπέδου 5, είναι λάθος, σύμφωνα με τους ερευνητές της Toyota.

Τα αυτόνομα οχήματα, σύμφωνα με τον Gill Pratt, επικεφαλής του Ινστιτούτου Έρευνας της Toyota, απαιτούν ένα επίτευγμα στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης που μέχρι στιγμής κανείς δεν ξέρει πώς να κάνει.

Ο ίδιος πρόσθεσε: “Αν κάποιος σας δίνει ένα χρονοδιάγραμμα, σχετικά με το πότε θα επιτύχει την αυτονομία επιπέδου 5, θα πρέπει να τον ‘ανακρίνετε’. Είμαστε ακόμη πολύ νωρίς σε αυτό το μακρινό ταξίδι”, ανέφερε ο Pratt.

Τη στιγμή λοιπόν που άλλες εταιρείες έχουν έτοιμα ή ετοιμάζονται να «αμολήσουν» στον δρόμο αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3, η Toyota ακολουθεί πιο συντηρητικές πρακτικές, με τον ύστατο στόχο των μηδενικών ατυχημάτων, ανέφερε ο Pratt.

Η Toyota, ήδη έχει ένα σύστημα αποφυγής ατυχημάτων, το οποίο θα ακολουθήσουν πιο προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες θα επιτρέψουν σε έναν οδηγό να μην έχει τα χέρια του στο τιμόνι ενώ βρίσκεται στον αυτοκινητόδρομο, ξεκινώντας το 2020.

«Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα όχημα το οποίο δεν θα είναι ποτέ υπεύθυνο για κάποιο ατύχημα, ανεξάρτητα με το τι κάνει ο οδηγός».

Ο Συνάδελφος του Αυτοκινητόδρομου (Highway Teammate), τον οποίο η εταιρεία ευελπιστεί να προσφέρει μέχρι το 2020, αποτελεί ένα σύστημα επιπέδου αυτονομίας 2. Κάποια στιγμή αργότερα θα ακολουθήσει ο Συνάδελφος της Πόλης (Urban Teammate). Το σύστημα αυτό θα είναι επιπέδου 4.

Όπως και να έχει, ο Pratt θεωρεί ότι η Toyota τα πηγαίνει αρκετά καλά. Εκτός όμως από τα ζητήματα ασφαλείας, η Toyota δεν θέλει να χάσει το μερίδιο αγοράς και να μείνει πίσω στον ανταγωνισμό, ούτε όσον αφορά στα ίδια τα οχήματα, ούτε όσον αφορά σε υπηρεσίες τύπου ride sharing, όπου κι εκεί έχει ένα μικρό μερίδιο.

Τα λεγόμενα πάντως του Pratt, φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με αυτά που ανέφεραν πρόσφατα επιστήμονες, δηλώνοντας ότι είναι προτιμότερο να βγουν άμεσα στην αγορά αυτόνομα οχήματα με ατέλειες, παρά να καθυστερούν.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.