Connected Cars

Η Toyota δεν θα μοιραστεί τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης με τη Mazda

H Toyota δεν θα μοιραστεί τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης με τη Mazda, παρά τη συνεργασία που έχουν στα ηλεκτρικά οχήματα. Η συνεργασία, η οποία περιλαμβάνει και την προμηθεύτρια Denso, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κι από τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ο Kiyotaka Ise, επικεφαλής της τεχνολογίας ασφαλείας της Toyota, δήλωσε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο: “Συνεργαζόμαστε με τη Mazda σε μια αποκλειστική αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά διατηρούμε την έρευνα για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης”.

Παρόλο που ο Ise δεν ανέφερε πότε θα εμφανιστούν τα πρώτα αυτοκίνητα-καρπός της συνεργασίας τους, δήλωσε ότι η πλατφόρμα ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που έχει αναπτυχθεί από κοινού θα μπορεί να υποστηρίζει και τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης και τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τους υγρούς ηλεκτρολύτες με ένα στερεό υλικό. Αυτό, έχει διάφορα πλεονεκτήματα, ανάμεσα στα οποία το γεγονός ότι ότι αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα, επιτρέποντας στις μπαταρίες να αποθηκεύουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια σε δεδομένο όγκο. Σε ξεχωριστή συνέντευξη στο Τόκιο, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, Didier Leroy αποκάλεσε την τεχνολογία ως παίκτη που θα αλλάξει το τοπίο (game changer).

Τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Toyota δεν αναμένεται να εμφανιστούν πριν από την επόμενη δεκαετία. Εν τω μεταξύ, η Toyota θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στα αυτοκίνητα και στα υβριδικά αυτοκίνητα με υδρογόνο, τα οποία απ’ότι φαίνεται προτιμά έναντι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία.

Πάντως, ακόμη και χωρίς τις μπαταρίες στερεάς κατάσταση η Mazda επωφελείται από τη συνεργασία της με την Toyota. Δεδομένου ότι είναι μικρότερη κατασκευάστρια, υπολείπεται των πόρων για να αναλάβει μαζικά πρότζεκτ έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, που είναι κάτι που μπορεί να τη βοηθήσει η Toyota.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.