Close

Η Toyota σκέφτεται την προσθήκη Android Auto στα επόμενα οχήματά της

Την προσθήκη Android Auto φέρεται να μελετά η Toyota στα επόμενα οχήματά της, με την εταιρεία να αναμένεται να ανακοινώσει την ενσωμάτωση τον Οκτώβριο.

Η γνωστή κατασκευάστρια ήδη έχει ξεκινήσει την προσθήκη του Apple CarPlay στα οχήματά της αλλά μέχρι στιγμής παρόλο που φαίνεται ότι ήθελε, είχε μείνει μακριά από την ενσωμάτωση του Android Auto.

Android Auto

Τα συστήματα των Apple CarPlay και Android Auto είναι ιδιαίτερα δημοφιλή με τους χρήστες καθώς φέρνουν την ευχρηστία και τη συνήθεια γνωστών συνηθειών από τα smartphone στα ουκ ολίγες φορές πολύπλοκα –για τους χρήστες- συστήματα infotainment.

Και τα δύο συστήματα επιτρέπουν στον οδηγό να αποκτήσει πρόσβαση σε smartphone λειτουργίες κάνοντας χρήση των ενσωματωμένων οθονών αφής, των πλήκτρων και των συστημάτων φωνητικού ελέγχου. Μάλιστα, πρόσφατες έρευνες καθώς και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ισχυρίζονται ότι τα συστήματα των smartphone αποσπούν λιγότερο την προσοχή.

Όμως η Toyota ήταν επιφυλακτική και προσπάθησε να συνδυάσει τη λειτουργικότητα των Apple CarPlay και Android Auto σαν μέρος του συστήματος infotainment της που βασίζεται στο Linux, αλλά αυτό αποδείχτηκε μη δημοφιλές στους καταναλωτές και έτσι η ιαπωνική κατασκευάστρια ξεκίνησε την προσθήκη του Apple CarPlay στα νέα της αυτοκίνητα τον Ιανουάριο του 2018.

Προηγουμένως οι οδηγοί μπορούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στα Apple CarPlay και Android Auto χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα SmartDeviceLink που ανέπτυξε η Ford και χρησιμοποιείται από τα παρόντα συστήματα infotainment της Toyota. Η εν λόγω πλατφόρμα αρχικά δημιουργήθηκε από τη Ford SmartDeviceLink για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης εφαρμογών για συστήματα infotainment.

Να σημειωθεί ότι η Google έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες με τις Volvo και την κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi για την ανάπτυξη συστήματος infotainment.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top