Προτεραιτότητα της Toyota είναι η ασφάλεια των επιβατών και η μείωση των ατυχημάτων και όχι τα πλήρως αυτόνομα οχήματα όπως δήλωσε ο Seigo Kuzumaki, assistant chief safety technology officer της εταιρείας.
Η Toyota αναπτύσσει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Level 3 με τις οποίες το όχημα θα μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει, να διατηρεί απόσταση ασφαλείας από προπορευόμενα αυτοκίνητα και να στρίβει μόνο του σε αυτοκινητόδρομους.
Το σύστημα αυτό το ονομάζει Highway Teammate και στόχος της Toyota είναι να παρουσιαστεί εμπορικά στην Ιαπωνία το 2020. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται δοκιμές με ένα τροποποιημένο Lexus GS.
Ένα αντίστοιχο σύστημα, με την ονομασία Urban Teammate αναπτύσσεται από την εταιρεία για χρήση σε δρόμους μέσα στις πόλεις.
Ουσιαστικά η Toyota θέλει να προχωρήσει βήμα-βήμα προς την πλήρως αυτόνομη οδήγηση, αλλά δεν μπαίνει στο παιχνίδι άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν θέσει συγκεκριμένες χρονολογίες.
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.