Προτεραιτότητα της Toyota είναι η ασφάλεια των επιβατών και η μείωση των ατυχημάτων και όχι τα πλήρως αυτόνομα οχήματα όπως δήλωσε ο Seigo Kuzumaki, assistant chief safety technology officer της εταιρείας.
Η Toyota αναπτύσσει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Level 3 με τις οποίες το όχημα θα μπορεί να επιταχύνει, να φρενάρει, να διατηρεί απόσταση ασφαλείας από προπορευόμενα αυτοκίνητα και να στρίβει μόνο του σε αυτοκινητόδρομους.
Το σύστημα αυτό το ονομάζει Highway Teammate και στόχος της Toyota είναι να παρουσιαστεί εμπορικά στην Ιαπωνία το 2020. Αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται δοκιμές με ένα τροποποιημένο Lexus GS.
Ένα αντίστοιχο σύστημα, με την ονομασία Urban Teammate αναπτύσσεται από την εταιρεία για χρήση σε δρόμους μέσα στις πόλεις.
Ουσιαστικά η Toyota θέλει να προχωρήσει βήμα-βήμα προς την πλήρως αυτόνομη οδήγηση, αλλά δεν μπαίνει στο παιχνίδι άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν θέσει συγκεκριμένες χρονολογίες.