Την τελευταία έκδοση του αυτόνομου οχήματός της παρουσίασε η Toyota, η οποία έρχεται με καλύτερους αισθητήρες, βελτιωμένη ανίχνευση και δυο τιμόνια προκειμένου να υπάρχει αμεσότερη μεταφορά του ελέγχου μεταξύ ανθρώπου και ρομπότ.
Το όχημα, μια Lexus LS 600hL έρχεται με LIDAR, radar και κάμερες και αποτελεί βελτίωση του οχήματος που επιδείχθηκε νωρίτερα μέσα στο έτος. Μάλιστα, τα στελέχη της εταιρείας αποκαλούν την αναβάθμιση Πλατφόρμα 2.1 (Platform 2.1.).
Επιπλέον, το νέο όχημα έρχεται με νέα μοντέλα deep learning, τα οποία είναι καλύτερα στον εντοπισμό αντικειμένων κοντά στο όχημα όπως και στο να προβλέπουν μια ασφαλή διαδρομή.
Όσο για το διπλό τιμόνι, η Toyota θεωρεί ότι βοηθά την ομάδα να μελετήσει καλύτερες μεθόδους αλλαγής του ελέγχου μεταξύ τεχνητής νοημοσύνης και οδηγών ενώ βοηθά και στην ανάπτυξη αλγορίθμων, οι οποίοι μαθαίνουν από έμπειρους οδηγούς.
Επίσης, σύμφωνα με τον James Kuffner της Toyota, το δεύτερο τιμόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον οδηγό, χωρίς να χρειάζεται αυτός να κάθεται στο κάθισμα του οδηγού.
Το εν λόγω όχημα αποτελεί τη βάση για δύο συστήματα έρευνας στην αυτόνομη οδήγηση, το Chauffeur και το Guardian.
Το Chauffeur αποτελεί έρευνα σε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, όπου το όχημα είναι περιορισμένο σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές καθώς και επιπέδου 5, όπου θα λειτουργεί παντού.
Το Guardian αποτελεί ένα σύστημα υποβοήθησης οδηγού, το οποίο επιβλέπει το περιβάλλον γύρω από το όχημα, προειδοποιεί τον οδηγό για ενδεχόμενους κινδύνους και αναλαμβάνει να βοηθήσει για αποφυγή σύγκρουσης όταν είναι απαραίτητο.
Επιπλέον, επιβλέπει τη συμπεριφορά του οδηγού στο όχημα, χρησιμοποιώντας αισθητήρα υπέρυθρων, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι κι ο οποίος μπορεί να ανιχνεύσει νύστα ή απόσπαση της προσοχής.
Ήδη τα οχήματα πραγματοποιούν δοκιμές σε δημόσιους δρόμους σε Silicon Valley Ann Arbor, Μίσιγκαν, και Κέιμπριτζ (Μασαχουσέτη).