Toyota Project Portal: Ξεκινούν οι δοκιμές του ημιφορτηγού υδρογόνου

Τις επίσημες δοκιμές του στο Λος Άντζελες αναμένεται να ξεκινήσει το ημιφορτηγό υδρογόνου Toyota Project Portal.

toyota project-portal

Το ημιφορτηγό παρουσιάστηκε από την Toyota τον Απρίλιο και θα ξεκινήσει να διανέμει εμπόρευμα γύρω από το λιμάνι του Λος Άντζελες στις 23 Οκτωβρίου.

Ήδη βέβαια το όχημα έχει πραγματοποιήσει περισσότερα από 6437 χιλιόμετρα στη φάση της ανάπτυξης.

Πλέον θα μεταφέρει εμπόρευμα από το λιμάνι σε κοντινά ναυπηγεία και αποθήκες.  Η Toyota υπολογίζει να διανύει περίπου 320 χιλιόμετρα τη μέρα.  Αυτά όμως θα «διαιρούνται» σε μικρότερες διαδρομές καθώς η Toyota θα δοκιμάζει αν το όχημα κατάφερε να διανύσει με επιτυχία την απόσταση και θα του προγραμματίζει μεγαλύτερες διαδρομές.

Βλέπουμε ότι η μάχη μεταξύ των μπαταριών και των κυψελών καυσίμου πλέον μεταφέρεται και στα οχήματα.

Ήδη η Tesla ετοιμάζεται να ανακοινώσει το ηλεκτρικό ημιφορτηγό της στις 16 Νοεμβρίου και όπως βλέπουμε η Toyota ήδη έχει έτοιμο το ημιφορτηγό της που θα τροφοδοτείται από κυψέλες καυσίμου (με βάση το υδρογόνο).

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμη πολλοί σταθμοί φόρτισης. Ήδη δηλαδή τα ηλεκτρικά οχήματα αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα, αλλά γίνονται σημαντικές κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Όσο για τα χαρακτηριστικά του, το φορτηγό έρχεται με ισχύ που ισοδυναμεί με 670 ίππους και έχει δυνατότητα μεταφοράς φορτίου 36.000 κιλών. Το Toyota Project Portal τροφοδοτείται από δύο κυψέλες καυσίμου Toyota Mirai και μια μπαταρία 12 κιλοβατώρων.

Η Toyota δεν είναι ακόμη έτοιμη να «βγάλει» το Project Portal στην παραγωγή, αλλά μια άλλη startup, η Nikola Motors ετοιμάζεται να λανσάρει ένα ημιφορτηγό που θα τροφοδοτείται από κυψέλες καυσίμου.

Πηγή