Connected Cars

H Toyota ετοιμάζει εξατομικευμένη τεχνολογία πρόβλεψης ατυχήματος

Έντεκα νέα ερευνητικά έργα ξεκινά η Toyota, προκειμένου να προσφέρει σταδιακά εξατομικευμένη τεχνολογία πρόβλεψης ατυχήματος.

Μέσω των ερευνητικών της έργων η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων θα ερευνήσει την επιρροή των αναδυόμενων τεχνολογιών στην ασφάλεια.

Προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεργαστεί με οχτώ ερευνητικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων των MIT και του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

Κάθε έργο θα έχει το δικό του ερευνητικό ενδιαφέρον, αλλά το συνολικό πρόγραμμα θα είναι χωρισμένο σε τέσσερα ερευνητικά μέρη, τα οποία θα αλληλοσυμπληρώνονται. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την ενσωμάτωση προηγμένων συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης προηγμένων αισθητήρων αποφυγής πρόσκρουσης προκειμένου να βελτιωθεί και να εξατομικευθεί η προστασία ατυχήματος.

Το δεύτερο ερευνητικό μέρος θα επικεντρωθεί στη σχέση μεταξύ οδηγού-οχήματος και στην κοινωνική αποδοχή των νέων τεχνολογιών ασφαλείας. Το τρίτο μέρος θα εστιάσει στη φυσιολογία του οδηγού και το τέταρτο στα “Big Data”.

Κάθε ερευνητικό πρόγραμμα θα αναλύσει διεξοδικά ένα μέρος των ζητημάτων. Για παράδειγμα, το Ερευνητικό Ίδρυμα Μεταφορών του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν θα εστιάσει τις δοκιμές του στην αντίδραση των οδηγών που γνωρίζουν ελάχιστα για το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης. To Πανεπιστήμιο της Iowa θα προσπαθήσει να υπολογίσει την πιθανή μείωση ατυχημάτων και θανάτων με τη χρήση ενός προσαρμοζόμενου συστήματος προβολέων που «μαρκάρει» τους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Η έρευνα θα παρέχει σημαντικά δεδομένα σχετικά με την επιρροή των νέων τεχνολογιών ασφαλείας. Γενικότερα, όσον αφορά στην τεχνολογία, επικρατεί η αντίληψη ότι όσο πιο πολλά συστήματα υπάρχουν, τόσο καλύτερα. Είναι σημαντικό όμως αυτό να επιβεβαιωθεί και εμπειρικά.

Γίνεται όμως εύκολα κατανοητό ότι στο επίκεντρο της Toyota θα βρεθεί η οδηγική συμπεριφορά και η αλληλεπίδραση οδηγού οχήματος, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σύστημα που θα προσαρμόζεται με βάση τον εκάστοτε οδηγό.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.