Electric Cars

Toyota και Panasonic εξετάζουν κοινπραξία για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Την πιθανότητα κοινοπραξίας στον τομέα των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα εξετάζουν οι Τoyota και Panasonic, μια κίνηση η οποία αναμένεται να αλλάξει πολλά στα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα.

Η κίνηση αυτή, αποδεικνύει το πόσο σοβαρά βλέπει η Toyota τον τομέα των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, παρά την επιμονή της στο υδρογόνο.

Οι δύο εταιρείες θα μελετήσουν τις λεπτομέρειες για κοινοπραξία παραγωγής μπαταριών σε μεγάλη κλίμακα.

Αυτή τη στιγμή, η Panasonic προμηθεύει στην Toyota τις μπαταρίες για τα υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματά της, αλλά η γνωστή κατασκευάστρια θα χρειαστεί πολύ μεγαλύτερη ποσότητα μπαταριών τα επόμενα χρόνια.

Σε κοινή συνέντευξη των εταιρειών, όπου ανακοινώθηκε η συμφωνία, ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda, δήλωσε ότι η εταιρεία ελπίζει να πουλήσει 4,5 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030, μαζί με ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες και με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Η Toyota αποτελεί θερμό υποστηρικτή του υδρογόνου ως εναλλακτικό καύσιμο, αλλά πρόσφατα άρχισε να εξετάζει και σχέδια για ένα αυτοκίνητο με μπαταρία για την μαζική αγορά.

Το ηλεκτρικό αυτό αυτοκίνητο θα τροφοδοτείται από μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες αν και ακούγονται πολύ, δεν έχουν ακόμη διατεθεί με επιτυχία στο εμπόριο.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης λέγεται ότι έχουν διάφορα πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης ενεργειακής πυκνότητας, κάτι που μεταφράζεται στο ότι μπορούν να αποθηκεύουν περισσότερο ηλεκτρισμό χωρίς να χρειαστεί να αυξήσουν το φυσικό τους μέγεθος. Σε αντίθεση με τον υγρό ηλεκτρολύτη που χρησιμοποιείται στις συνηθισμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ο συμπαγής ηλεκτρολύτης που διαθέτουν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης δεν είναι εύφλεκτος.

Η συμμαχία με την Panasonic θα μπορούσε να βοηθήσει την Toyota να προβεί στην εμπορική διάθεση των μπαταριών στερεάς κατάστασης. Αυτή τη στιγμή, η Panasonic αποτελεί  τον μοναδικό προμηθευτή μπαταριών της Tesla και συνεργάτη της στο Gigafactory της Nevada. Αν τελικά οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αποδειχτούν αντάξιες των προσδοκιών, θα μπορούσαν να δώσουν στις Toyota και Panasonic σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.