Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, πιστεύει ότι το υδρογόνο είναι ο δρόμος του μέλλοντος όσον αφορά την ουδετερότητα του άνθρακα.
Αν και σχεδόν όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, o Sato υποστηρίζει ότι το υδρογόνο θα είναι η ραχοκοκαλιά του μέλλοντος της ιαπωνικής μάρκας.
“Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι το υδρογόνο θα παραμείνει μια βιώσιμη επιλογή. Χρειαζόμαστε μια αλυσίδα εφοδιασμού παραγωγής και μεταφοράς. Αν δεν δούμε την εξέλιξη εκεί, δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση όγκου στη χρήση της ενέργειας.”
Αναφερόμενος, ωστόσο, στα BEV, πιστεύει ότι θα διαδραματίσουν επίσης κρίσιμο ρόλο στο μέλλον της Toyota παράλληλα με τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα υδρογόνου.
“Κάνουμε πλήρεις προσπάθειες για τα πάντα. Είναι σημαντικό να παραμείνουμε ευέλικτοι προκειμένου να προσαρμόσουμε τα προϊόντα και τις ενέργειες σε διαφορετικές ανάγκες ουδέτερου άνθρακα σε διαφορετικές αγορές.”
Η μοναδική προσφορά υδρογόνου της Toyota, το Mirai, έχει μικτή επιτυχία μέχρι στιγμής. Στις ΗΠΑ, το Mirai πωλείται αποκλειστικά στην Καλιφόρνια καθώς καμία άλλη πολιτεία δεν διαθέτει την απαιτούμενη υποδομή τροφοδοσίας.
Παράλληλα, η Toyota διαθέτει μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας προς πώληση στην Αμερική, το bZ4X. Η μάρκα έχει μια σημαντική γκάμα BEV στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένου του bZ3 27, αλλά αυτά δεν κυκλοφορούν αλλού.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.