Toyota Mirai 2019: Κινείται με υδρογόνο και έχει αυτονομία 644 χιλιόμετρα

Η Toyota ετοιμάζεται για την έκθεση Tokyo Motor Show 2019 που θα διεξαχθεί μεταξύ 24 Οκτωβρίου και 4 Νοεμβρίου, όπου αναμένεται να παρουσιάσει το δεύτερης γενιάς Mirai το οποίο στηρίζεται στο υδρογόνο και θα έχει αυτονομία 644 χλμ.

Το Toyota Mirai θα στηρίζεται και πάλι στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με τη χρήση υδρογόνου, κάτι που είχε γίνει και στο πρώτο Mirai, με την Toyota να δείχνει πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι στις προτεραιότητές της, δείχνοντας την προτίμησή της στις κυψέλες υδρογόνου.

Η χρήση του υδρογόνου για την παραγωγή ρεύματος σε ένα όχημα έχει ελάχιστες εκπομπές ρύπων οι οποίες είναι στην ουσία υδρατμοί και θερμότητα, ενώ το πρόβλημα σχετικά με αυτήν την τεχνολογία είναι η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού στις Η.Π.Α, με τους περισσότερους σταθμούς να υπάρχουν στην California, κάτι το οποίο να αποτελεί εμπόδιο για το ενδεχόμενο αγοράς ενός αυτοκινήτου με αυτό το καύσιμο.

Το δεύτερης γενιάς Toyota Mirai αναμένεται να είναι διαφορετικό από τον προκάτοχό του μιας και, σύμφωνα με το CNN Business είναι κατασκευασμένο στο μοτίβο των Lexus LS sedan και LC coupe και θα στηρίζεται στην κίνηση στους πίσω τροχούς, τη στιγμή που το πρώτο μοντέλο στηριζόταν στη μπροστινή κίνηση.

Οι ομοιότητες με τα Lexus είναι ορατές και στο εσωτερικό του οχήματος ενώ οι βελτιώσεις στις επιδόσεις του θα έχουν να κάνουν κυρίως με την κατά 30% μεγαλύτερη αυτονομία του, η οποία θα φτάσει τα 644 χλμ. Σύμφωνα με τον Yoshikazu Tanaka, αρχιμηχανικό του Toyota Mirai, έχουν κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα θέλουν να το οδηγούν συνεχώς και πως οι προσπάθειες της εταιρείας θα συνεχίσουν να επικεντρώνονται στη χρήση κυψελών υδρογόνου με την ελπίδα πως η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων θα βρει και άλλους συμμάχους στην αγορά.

Πηγή