Close

Toyota: Κατασκευάζουμε υβριδικά επειδή έχουν ζήτηση

H Toyota αυτή τη στιγμή πουλάει μόνο ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο στις Ηνωμένες Πολιτείες, το crossover bZ4X, με αποτέλεσμα να δέχεται επικρίσεις σχετικά με την αργή μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή.

Ο Gill Pratt (Chief Executive Officer στο Toyota Research Institute Inc) πέρυσι είχε δηλώσει πως αυτοί που πάνε αποκλειστικά σε ηλεκτρικά κάνουν λάθος και μακροπρόθεσμα, μια διαφοροποιημένη προσέγγιση του συστήματος μετάδοσης κίνησης θα κερδίσει τόσο για το περιβάλλον όσο και για τους πελάτες.

Το σκεπτικό του ήταν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι συνήθως δεν χρειάζονται τις τεράστιες μπαταρίες που τοποθετούνται σε ηλεκτρικά μεγάλης εμβέλειας. Ως εκ τούτου, οι πόροι σπαταλούνται σε μπαταρίες που δεν χρησιμοποιούνται στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Έτσι, η Toyota θεωρεί καλύτερο να μοιράζει τα ίδια υλικά που θα πήγαιναν σε μια μεγάλη μπαταρία σε πολλές, μικρότερες μπαταρίες που αποτελούν μέρος υβριδικών ή plug-in υβριδικών συστημάτων.

Η Toyota άλλαξε από τότε τη στάση της για τα ηλεκτρικά και σχεδιάζει μια πλήρη γκάμα οχημάτων επόμενης γενιάς που θα μπορούσαν να προσφέρουν αυτονομία άνω των 621 μιλίων με πλήρη φόρτιση μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Αλλά και τώρα η Toyota δεν εγκαταλείπει τη διαφοροποιημένη προσέγγιση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, η οποία μπορεί να της δώσει στην πραγματικότητα το πάνω χέρι όσον αφορά τις πωλήσεις, καθώς η ανάπτυξη στην κατηγορία αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Ο λόγος για αυτήν την πολύπλευρη στρατηγική είναι ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα περισσότερο από ό,τι θέλουν plug-in υβριδικά, αυτοκίνητα με υδρογόνο, ακόμη και οχήματα μόνο με βενζίνη.

Αυτό είπε ο επικεφαλής πωλήσεων της Toyota North America, Jack Hollis, κατά τη διάρκεια του Automotive News Retail Forum: NADA την περασμένη εβδομάδα. “Η στρατηγική μας βασίζεται σε αυτό που οι έμποροι μας λένε ότι ο πελάτης θέλει. Οι αντιπρόσωποί μας δεν μας λένε ότι ο πελάτης θέλει EVs περισσότερο από άλλα πράγματα. Μας λένε ότι θέλουν τα EV ως επιλογή. Θέλουν plug-in υβριδικά ως επιλογή. Θέλουν υδρογόνο ως επιλογή. Στην πραγματικότητα, θα ήθελαν να έχουν κινητήρες φυσικού αερίου ως [ως επιλογή] αλλά και καύσιμα καθαρότερα”, σημείωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων της Toyota.

Επιπλέον, μέσω της φωνής του Jack Hollis, η Toyota ανησυχεί ότι ο κανονισμός που θα απαιτήσει μια σημαντική στροφή προς τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας μπορεί να μην λειτουργήσει όπως σχεδίαζαν οι νομοθέτες, επειδή οι πελάτες δεν θα δείξουν τόσο ενδιαφέρον για αυτή τη μετάβαση.

«Οι κανονισμοί είναι πολύ μακριά μπροστά από το σημείο όπου βρίσκεται ο πελάτης», είπε ο Hollis. «Αυτό δεν λειτουργεί ποτέ καλά για κανέναν κλάδο. Οι πελάτες πρέπει να ηγούνται, οι κανονισμοί πρέπει να μπορούν να τους προστατεύουν. Όχι αντίστροφα.»

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top