Περίπου το 2040 θεωρεί η Toyota ότι θα σταματήσουν να υπάρχουν οχήματα με κινητήρες αερίου και βενζίνης στις σειρές αυτοκινήτων της.
Να σημειωθεί ότι η Toyota αποσκοπεί μέχρι το 2050 να έχουν μειωθεί κατά 90% οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Το παραπάνω χρονοδιάγραμμα ανέφερε ο Kiyotaka Ise, Διευθύνων Σύμβουλος της ιαπωνικής εταιρείας, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Το χρονοδιάγραμμα βρίσκεται κοντά στις ημερομηνίες-στόχους που έχουν αναφέρει άλλες εταιρείες και ακολουθεί και τους περιβαλλοντικούς στόχους απαγόρευσης που έχουν θέσει αρκετές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ και η Κίνα ανακοινώνει σχέδια για τον καθορισμό ενός χρονοδιαγράμματος για το τέλος των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το χρονοδιάγραμμα αυτό δεν σημαίνει ότι η Toyota από το 2040 και μετά θα διαθέτει μόνο ηλεκτρικά οχήματα καθώς η εταιρεία έχει υπάρξει μία από τις τελευταίες που άρχισαν να πιστεύουν στην ηλεκτροκίνηση, ενώ έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι θεωρεί ότι η καλύτερη στρατηγική είναι η υιοθέτηση μιας σειράς επιλογών, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου υδρογόνου και των υβριδικών οχημάτων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θεωρεί ότι θα μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των διαφόρων αγορών παγκοσμίως.
Ο Ise ανέφερε ότι η τεχνολογία εσωτερικής καύσης θα χρησιμοποιείται ακόμη από το 2040 και ύστερα, αλλά η χρήση της δεν θα έχει και τόσο νόημα, δεδομένης της επιθετικής τακτικής της εταιρείας να εκπληρώσει τους στόχους της για τις εκπομπές του CO2 καθώς και της προόδου των υβριδικών κινητήρων.