Electric Cars

Toyota Europe: Θα είμαστε έτοιμοι για 100% ηλεκτρικά από το 2035

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Europe μίλησε για το πότε θα μπορέσει η αυτοκινητοβιομηχανία να κάνει τη μετάβαση και να γίνει απολύτως ηλεκτρική μάρκα.

Αφού καθιερώθηκε ως πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία με την εισαγωγή του Prius το 1997, η Toyota έχει μείνει πίσω στον αγώνα των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Από τη στιγμή που ανέλαβε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος Koji Sato, η μάρκα έχει επιταχύνει τη στρατηγική της σε αυτό το κομμάτι. Αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι θα αναπτύξει τη δική της ειδική πλατφόρμα για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς της και αυτή θα είναι έτοιμη το 2026.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Automotive News Europe Congress, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Europe Matt Harrison εξήγησε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν υποστηρίζει το πρότυπο Euro 7 που προτείνει η ΕΕ για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών.

Το Euro 7, μέρος της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, είναι το πιο πρόσφατο πρότυπο εκπομπών καυσαερίων οχημάτων της ΕΕ που έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές με αυστηρότερους κανονισμούς.

Ο Harrison είπε ότι αναμένει οι νέοι κανονισμοί να είναι «κάτι πιο ρεαλιστικό» ή πιο ήπιο. Τα τρέχοντα πρότυπα απαιτούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 55% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2001 ως βασικό επίπεδο.

Όπως είπε, προβλέπει ότι το μερίδιο της Toyota EV στην Ευρώπη θα αυξηθεί από 0% το 2022 σε 15% το 2025 και 55% το 2030. Και, σύμφωνα με τον ίδιο:

Θα είμαστε έτοιμοι να πουλήσουμε 100% BEV από το 2035.

Όσον αφορά την παραγωγή στην Ευρώπη, ο Harrison ισχυρίστηκε πως «δεν υπάρχει νόημα να τοπικοποιήσουμε μέχρι να φτάσουμε στη σωστή κλίμακα και στο 15 τοις εκατό το 2025, δεν θα ήμασταν ακόμη εκεί». Πρόσθεσε ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν σχεδιάζει να παράγει μπαταρίες στην Ευρώπη στο εγγύς μέλλον, ωστόσο αργότερα θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.