Self-Driving

Tesla: Θέλει να αγοράσει startup ασύρματης φόρτισης

Η Tesla φέρεται να ενδιαφέρεται να αγοράσει μια μικρή startup ασύρματης φόρτισης με έδρα τη Γερμανία, μετά από τις ενδείξεις ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να κυκλοφορήσει τον δικό της ασύρματο φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων.

Με την ασύρματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ασχοληθεί πολλές εταιρείες τα τελευταία χρόνια αλλά αντιμετωπίζουν προβλήματα και η τεχνολογία δεν έχει φτάσει στο σημείο που πρέπει ακόμα. Αρχικά αυτός ο τρόπος φόρτισης δεν είναι τόσο αποτελεσματικός όσο η φόρτιση με καλώδιο. Επίσης, είναι πιο ακριβός τρόπος, καθώς θα πρέπει να ενσωματώσετε μια βάση φόρτισης με ασφάλεια στο έδαφος αντί απλώς να τοποθετήσετε έναν φορτιστή στον τοίχο.

Καθώς το πρόβλημα που λύνει δεν είναι τόσο σοβαρό, αφού αρκεί να βάλεις το καλώδιο στην πρίζα για να φορτιστεί το αυτοκίνητό σου, δεν ασχολούνται όλο με τόσο ζήλο. Όχι, όμως και η Tesla, η οποία θέλει να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία φόρτισης ενόψει της πλήρους αυτόνομης οδήγησης. Αυτό για την ώρα καλύπτεται από έναν αυτοματοποιημένο βραχίονα ρομπότ.

Αλλά η Tesla θέλει να κάνει το επόμενο βήμα. Νωρίτερα φέτος, παρουσίασε έναν νέο ασύρματο σταθμό φόρτισης στο σπίτι. Tωρα, μια κατάθεση από την startup ασύρματης φόρτισης Wiferion με έδρα τη Γερμανία επιβεβαίωσε ότι η Tesla είναι ενδιαφερόμενος αγοραστής.

Ο κολοσσός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla φέρεται να ενδιαφέρεται να αγοράσει τη Wiferion από το Φράιμπουργκ. Αυτό προκύπτει από εγγραφή στο εμπορικό μητρώο. Λέει: «Οι μέτοχοι σκοπεύουν να πουλήσουν τις μετοχές τους στην εταιρεία στην Tesla International BV μέσω συμφωνίας αγοράς». Όταν ρωτήθηκαν από την Gründerszene, δύο από τους επενδυτές της start-up επιβεβαίωσαν ότι έχει υπάρξει πρόταση – χωρίς να κατονομάσουν. Σύμφωνα με έναν από τους επενδυτές, είναι ένας «ενδιαφέρων αγοραστής». Μέχρι στιγμής, ούτε η Tesla ούτε η Wiferion έχουν απαντήσει σε ερωτήματα. (μέσω Business Insider, μετάφραση από τα γερμανικά)

Η Wiferion ιδρύθηκε το 2016 και έχει αναπτύξει λύσεις επαγωγικής φόρτισης για βιομηχανικά ρομπότ και ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει αναπτύξει πάνω από 8.000 φορτιστές, κυρίως για βιομηχανικά ρομπότ.

Και οι δύο επιχειρηματικοί τομείς θα ήταν χρήσιμοι για την Tesla, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποιεί επίσης πολλά βιομηχανικά ρομπότ στα εργοστάσιά της. Η startup έχει συγκεντρώσει περίπου 16 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

XPeng: Κάνει είσοδο στη γαλλική αγορά με τα ηλεκτρικά SUV G9 και G6

Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων XPeng εισήλθε επίσημα στη γαλλική αγορά, επεκτείνοντας τη διεθνή της…

16/05/2024

BYD Shark PHEV: Το pickup που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Toyota Hilux & το Ford Ranger

Ένα νέο ηλεκτρικό pickup έρχεται στην παγκόσμια αγορά, με την κινεζική BYD να παρουσιάζει το…

16/05/2024

Rivian R1S και R1T αποκτούν εφαρμογή YouTube και Google Cast

Τα Rivian R1S και R1T αποκαλύφθηκαν πριν από μισή δεκαετία ως ένα ζευγάρι πολυτελών ηλεκτρικών…

15/05/2024

Jaguar Electric G: Το νέο ηλεκτρικό θα έχει τιμή πάνω από 125.000 $

H Jaguar Land Rover προχώρησε πέρυσι σε ένα ακριβό rebranding συντομεύοντας το εταιρικό της όνομα…

15/05/2024

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.