Ένα νέο, αινιγματικό crossover SUV της Toyota εντοπίστηκε πρόσφατα σε δοκιμές, τραβώντας τα βλέμματα με την ιδιαίτερη εμφάνισή του.
Το ερώτημα παραμένει: πρόκειται για υβριδικό, plug-in ή πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο;
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει μεγαλεπήβολα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση, με στόχο να εμπλουτίσει τη γκάμα της με ηλεκτρικά (BEV), υβριδικά και plug-in υβριδικά (PHEV) μοντέλα σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα στα επόμενα χρόνια.
Μέχρι σήμερα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Toyota προσφέρει μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο – το bZ4X (μέλος της σειράς bZ) – ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει ριζικά. Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, επτά πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα έως τα μέσα του 2027, τόσο υπό το σήμα Toyota όσο και Lexus.
Το 2026, αναμένεται η κυκλοφορία ανανεωμένων μοντέλων όπως τα bZ4X, C-HR+ και Urban Cruiser στην Ευρώπη, ενώ άλλα τρία νέα SUV και crossover θα ακολουθήσουν. Παρά τις ήδη ανακοινωμένες κυκλοφορίες, το μοντέλο που εντοπίστηκε στις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δεν φαίνεται να ταιριάζει με κανένα από αυτά.
Οι εικόνες, που δημοσιεύθηκαν από το SH Proshots μέσω Autoevolution, δείχνουν ένα νέο SUV που φημολογείται ότι αποτελεί τον διάδοχο του Toyota Venza – γνωστό και ως Harrier σε αγορές εκτός ΗΠΑ. Το όχημα φαίνεται ελαφρώς πιο ψηλό και λιγότερο αεροδυναμικό σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι η παραγωγή του Venza σταμάτησε το 2024, με το Crown Signia να αναλαμβάνει τον ρόλο του. Ωστόσο, η Toyota φαίνεται να επαναφέρει το όνομα με νέα χαρακτηριστικά.
Η νέα γενιά Venza λέγεται ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K, την ίδια που χρησιμοποιείται και στο RAV4. Πρόκειται για μια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη να προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους, αυξημένο εσωτερικό χώρο και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Στο εσωτερικό, αναμένεται να δούμε το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment της Toyota, με βασική οθόνη αφής 10,5 ιντσών και προαιρετική μεγαλύτερη έκδοση 12,9 ιντσών, σε μορφή tablet.
Η Toyota δεν έχει προβεί σε επίσημη ανακοίνωση για το μοντέλο, ούτε έχει αποκαλύψει τις επιλογές κινητήρα. Ωστόσο, οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για διαθέσιμες εκδόσεις ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό και plug-in υβριδικό, ή και τα δύο.
Το όχημα βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο δοκιμών, πράγμα που σημαίνει ότι η παρουσίασή του δεν αναμένεται πριν το 2027, ενώ η είσοδός του στην αγορά των ΗΠΑ πιθανώς να γίνει ως μοντέλο του 2028.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.