H Toyota ακυρώνει και το τελευταίο επιχείρημα όσων αντιστέκονται ακόμα στην ηλεκτροκίνηση, βάζοντας χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα ηλεκτρικό. Όσοι νοσταλγούν τις χειροκίνητες αλλαγές θα μπορούν να επιλέγουν την αντίστοιχη διαμόρφωση σε ένα ηλεκτρικό.
Η Toyota έχει καταθέσει μία ευρεσιτεχνία που να ταιριάζει με την εποχή της κίνησης με ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η λογική της Toyota είναι ότι θα μπορούν οι… νοσταλγοί της παλιάς εποχής της αυτοκίνησης να έχουν την ίδια αίσθηση οδήγησης που είχαν παλιότερα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουμε κιβώτια ταχυτήτων, παρά μόνο μία δεδομένη σχέση. Η διάταξη της Toyota είναι τέτοια που δίνει την αίσθηση ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με διαχείριση της ροπής του κινητήρα, ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο.
Μάλιστα, προβλέπεται και η ύπαρξη ενός πεντάλ συμπλέκτη, χωρίς να υπάρχει στην πραγματικότητα η ανάγκη σύμπλεξης και αποσύμπλεξης στην περίπτωση του ηλεκτροκινητήρα, αλλά εδώ όλα έχουν να κάνουν με την τελική αίσθηση της οδήγησης
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.