Self-Driving

Το πρώτο σύστημα αυτοοδήγησης hands-free εγκρίθηκε στη Βρετανία

Οι οδηγοί στη Βρετανία θα είναι πλέον νόμιμοι όταν αφήνουν τα χέρια από το τιμόνι στους αυτοκινητοδρόμους, εφόσον παρακολουθούν το δρόμο, αφού η κυβέρνηση ενέκρινε ένα ακόμη βήμα στην πορεία προς τα αυτόνομα αυτοκίνητα.

Η λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης στο τελευταίο μοντέλο Mustang Mach-E της Ford, που επιτρέπει στο όχημα να κατευθύνει και να επιταχύνει, αλλά και παρακολουθεί την προσοχή του οδηγού για να διασφαλίσει ότι τα μάτια του είναι στο δρόμο, θα επιτρέπεται από το Υπουργείο Μεταφορών για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Το σύστημα BlueCruise, ένα πρόσθετο συνδρομής 18 λιρών το μήνα στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 50.000 λιρών, χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερες για την παρακολούθηση οδικών σημάνσεων και άλλων οχημάτων και μια κάμερα υπερύθρων στο αυτοκίνητο για να διασφαλίσει ότι ο οδηγός θα συνεχίσει να προσέχει στον δρόμο.

Θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια γεωπεριφραγμένη περιοχή 2.300 μιλίων αυτοκινητόδρομου – πάνω από το 95% του δικτύου – στην Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία.

Η Ford είπε ότι η τεχνολογία, η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις ΗΠΑ και είναι παρόμοια με self-driving της Tesla, είναι η πρώτη φορά που η αυτονομία επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμη για γενική χρήση σε δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου εκτός δοκιμών. Το Επίπεδο 2 ορίζεται ως μερικός αυτοματισμός – το επόμενο βήμα προς το επίπεδο 5, ή τα πλήρως αυτοοδηγούμενα οχήματα, στη διεθνώς αναγνωρισμένη κλίμακα αυτονομίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο BlueCruise, το αυτοκίνητο μπορεί αυτόματα να φρενάρει, να επιταχύνει και να επανατοποθετηθεί σε μια λωρίδα, αλλά θα ηχήσει μια προειδοποίηση και θα επιβραδύνει εάν εντοπίσει ότι ο οδηγός δεν προσέχει τον δρόμο ή εάν εγκαταλείψει τον αυτοκινητόδρομο.

Ωστόσο, παραμένει ένα χαρακτηριστικό υποβοήθησης οδηγού, παρόμοιο με πολλά άλλα σε χρήση, όπως η διατήρηση λωρίδας και το cruise control, και η Ford προειδοποίησε ότι δεν αντικαθιστά την προσοχή, την κρίση και την ανάγκη του οδηγού να ελέγχει το όχημα.

Η Ford είπε ότι το σύστημα είχε δοκιμαστεί σε περισσότερα από 100.000 μίλια ευρωπαϊκών δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών στη Βρετανία για να δοκιμάσει την ικανότητά του έναντι φθαρμένων γραμμών, κακών καιρικών συνθηκών και οδικών έργων.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.