Close

Το πρώτο σύστημα αυτοοδήγησης hands-free εγκρίθηκε στη Βρετανία

Οι οδηγοί στη Βρετανία θα είναι πλέον νόμιμοι όταν αφήνουν τα χέρια από το τιμόνι στους αυτοκινητοδρόμους, εφόσον παρακολουθούν το δρόμο, αφού η κυβέρνηση ενέκρινε ένα ακόμη βήμα στην πορεία προς τα αυτόνομα αυτοκίνητα.

Η λειτουργία υποβοήθησης οδήγησης στο τελευταίο μοντέλο Mustang Mach-E της Ford, που επιτρέπει στο όχημα να κατευθύνει και να επιταχύνει, αλλά και παρακολουθεί την προσοχή του οδηγού για να διασφαλίσει ότι τα μάτια του είναι στο δρόμο, θα επιτρέπεται από το Υπουργείο Μεταφορών για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Το σύστημα BlueCruise, ένα πρόσθετο συνδρομής 18 λιρών το μήνα στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 50.000 λιρών, χρησιμοποιεί ραντάρ και κάμερες για την παρακολούθηση οδικών σημάνσεων και άλλων οχημάτων και μια κάμερα υπερύθρων στο αυτοκίνητο για να διασφαλίσει ότι ο οδηγός θα συνεχίσει να προσέχει στον δρόμο.

Θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια γεωπεριφραγμένη περιοχή 2.300 μιλίων αυτοκινητόδρομου – πάνω από το 95% του δικτύου – στην Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία.

Η Ford είπε ότι η τεχνολογία, η οποία χρησιμοποιείται ήδη στις ΗΠΑ και είναι παρόμοια με self-driving της Tesla, είναι η πρώτη φορά που η αυτονομία επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμη για γενική χρήση σε δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου εκτός δοκιμών. Το Επίπεδο 2 ορίζεται ως μερικός αυτοματισμός – το επόμενο βήμα προς το επίπεδο 5, ή τα πλήρως αυτοοδηγούμενα οχήματα, στη διεθνώς αναγνωρισμένη κλίμακα αυτονομίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο BlueCruise, το αυτοκίνητο μπορεί αυτόματα να φρενάρει, να επιταχύνει και να επανατοποθετηθεί σε μια λωρίδα, αλλά θα ηχήσει μια προειδοποίηση και θα επιβραδύνει εάν εντοπίσει ότι ο οδηγός δεν προσέχει τον δρόμο ή εάν εγκαταλείψει τον αυτοκινητόδρομο.

Ωστόσο, παραμένει ένα χαρακτηριστικό υποβοήθησης οδηγού, παρόμοιο με πολλά άλλα σε χρήση, όπως η διατήρηση λωρίδας και το cruise control, και η Ford προειδοποίησε ότι δεν αντικαθιστά την προσοχή, την κρίση και την ανάγκη του οδηγού να ελέγχει το όχημα.

Η Ford είπε ότι το σύστημα είχε δοκιμαστεί σε περισσότερα από 100.000 μίλια ευρωπαϊκών δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών στη Βρετανία για να δοκιμάσει την ικανότητά του έναντι φθαρμένων γραμμών, κακών καιρικών συνθηκών και οδικών έργων.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top