Το πρώτο SUV της Lotus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό
Close

Το πρώτο SUV της Lotus θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό

Lotus SUV Lambda

Lotus SUV Lambda

Το πρώτο SUV της Lotus θα είναι ηλεκτρικό, θα ονομάζεται κατά πάσα πιθανότητα Lambda, θα αποδίδει έως 750 hp και θα βγει στην παραγωή το 2023.

Οι πρώτες πληροφορίες που ήθελαν τη Lotus να έχει στα σκαριά το πρώτο της SUV είδαν το φως της δημοσιότητας το 2016. Έκαναν λόγο για χρήση υβριδικής τεχνολογίας που θα συνδύαζε συμβατικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα.

Έκτοτε όμως η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων άρχισε να παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη, με αποτέλεσμα η στρατηγική της «μαμάς εταιρείας» Geely να αλλάξει.

Υπό αυτές τις συνθήκες το πρώτο SUV της Lotus θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, θα ονομάζεται κατά πάσα πιθανότητα Lambda, ενώ θα υπάρξει και υβριδική έκδοση που θα ακολουθήσει αργότερα.

Το ηλεκτρικό SUV της Lotus θα κατασκευάζεται σε ειδικό τμήμα του νέου εργοστασίου της Geely στην πόλη Wuhan και θα βασιστεί στην νέα πλατφόρμα του ομίλου SEA (Sustainable Experience Architecture), σύμφωνα με το Autocar.

Οι πληροφορίες θέλουν το νέο SUV να διατίθεται σε δυο εκδόσεις, την βασική που θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 600 hp και μια πιο ισχυρή που θα αποδίδει 750 hp. Σε ό,τι αφορά στην αυτονομία, αυτή αναμένεται να κυμανθεί στα 580 χιλιόμετρα.

Με οδηγό την «διαστημική» Evija

Οι μηχανικοί της Lotus έχουν θέσει ως στόχο να κρατήσουν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Μάλιστα, λέγεται πως το ηλεκτρικό του SUV θα είναι το ελαφρύτερο στην κατηγορία του. Όσον αφορά στους ηλεκτροκινητήρες, οι μηχανικοί θα χρησιμοποιήσουν τη γνώση που αποκόμισαν εξελίσσοντας την «διαστημική» Evija για τη ρύθμισή τους.

Η παρουσίαση του ηλεκτρικού SUV της Lotus αναμένεται να γίνει το 2022, με την έναρξη της εμπορικής του διάθεσης να ακολουθεί το 2023.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top