Electric Cars

Το νέο φορτηγό της Watt Electric Vehicle Company κατασκευάζεται αποκλειστικά από ανακυκλωμένο αλουμίνιο

Η βρετανική startup Watt Electric Vehicle Company (WEVC) ανακοίνωσε συνεργασία με την κορυφαία νορβηγική βιομηχανική εταιρεία Hydro.

Η ελπίζει να παραδώσει ένα ηλεκτρικό βαν κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο αλουμίνιο που μπορεί να διαρκέσει δεκαετίες και ενδεχομένως να επιτρέψει την παραγωγή κλειστού βρόχου.

Με το eCV1 van της, η WEVC σκοπεύει να προσφέρει εξοικονόμηση κόστους και CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής των ηλεκτρικών οχημάτων της, η οποία αναμένει να διαρκέσει 20+ χρόνια. Πρόκειται για τεράστια διαφορά σε σύγκριση με τον μέσο όρο 5-7 ετών άλλων επαγγελματικών οχημάτων.

Όταν ξεκινήσει επίσημα η παραγωγή, η WEVC σκοπεύει να προσφέρει ένα ολιστικό εμπορικό σύστημα ηλεκτρικών στους πελάτες που περιλαμβάνει οχήματα, βελτιστοποίηση στόλου, συντήρηση και υποδομή φόρτισης.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας:

Η διάρκεια ζωής του οχήματος θα επεκταθεί με τακτικές ανανεώσεις και αναβαθμίσεις και, τέλος, στο τέλος της διάρκειας ζωής του οχήματος, θα επαναχρησιμοποιήσουμε υλικά αμαξώματος, πλαισίου και συστήματος μετάδοσης κίνησης στο τέλος της διάρκειας ζωής του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων βιώσιμων εφαρμογών μπαταρίας «δεύτερης ζωής».

Μέσω αυτής της βιώσιμης διαδικασίας σχεδιασμού, η Watt Electric Vehicle Company ελπίζει να επιτύχει μια μέρα ένα πρόγραμμα παραγωγής κλειστού βρόχου. Τώρα, έκανε ένα τεράστιο βήμα προς αυτόν τον στόχο με τη βοήθεια της Hydro προκειμένου να κατασκευάσει τα επερχόμενα φορτηγά eCV1 της χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Όταν αρχίζει να κατασκευάζει τα ηλεκτρικά φορτηγά eCV1 που προορίζονται για παραγωγή, η Watt πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει τον αντίκτυπό της στον άνθρακα κατά πάνω από 50% σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).

Οι πραγματικές δοκιμές των ηλεκτρικών φορτηγών eCV1 της Watt βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς η WEVC προετοιμάζεται για εμπορική παραγωγή το 2025. Το πρωτότυπο van έρχεται προς το παρόν εξοπλισμένο με μπαταρία 110 kWh που αποδίδει εκτιμώμενη αυτονομία 310 km.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.