Close

Το νέο φορτηγό της Watt Electric Vehicle Company κατασκευάζεται αποκλειστικά από ανακυκλωμένο αλουμίνιο

Η βρετανική startup Watt Electric Vehicle Company (WEVC) ανακοίνωσε συνεργασία με την κορυφαία νορβηγική βιομηχανική εταιρεία Hydro.

Η ελπίζει να παραδώσει ένα ηλεκτρικό βαν κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο αλουμίνιο που μπορεί να διαρκέσει δεκαετίες και ενδεχομένως να επιτρέψει την παραγωγή κλειστού βρόχου.

Με το eCV1 van της, η WEVC σκοπεύει να προσφέρει εξοικονόμηση κόστους και CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής των ηλεκτρικών οχημάτων της, η οποία αναμένει να διαρκέσει 20+ χρόνια. Πρόκειται για τεράστια διαφορά σε σύγκριση με τον μέσο όρο 5-7 ετών άλλων επαγγελματικών οχημάτων.

Όταν ξεκινήσει επίσημα η παραγωγή, η WEVC σκοπεύει να προσφέρει ένα ολιστικό εμπορικό σύστημα ηλεκτρικών στους πελάτες που περιλαμβάνει οχήματα, βελτιστοποίηση στόλου, συντήρηση και υποδομή φόρτισης.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας:

Η διάρκεια ζωής του οχήματος θα επεκταθεί με τακτικές ανανεώσεις και αναβαθμίσεις και, τέλος, στο τέλος της διάρκειας ζωής του οχήματος, θα επαναχρησιμοποιήσουμε υλικά αμαξώματος, πλαισίου και συστήματος μετάδοσης κίνησης στο τέλος της διάρκειας ζωής του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων βιώσιμων εφαρμογών μπαταρίας «δεύτερης ζωής».

Μέσω αυτής της βιώσιμης διαδικασίας σχεδιασμού, η Watt Electric Vehicle Company ελπίζει να επιτύχει μια μέρα ένα πρόγραμμα παραγωγής κλειστού βρόχου. Τώρα, έκανε ένα τεράστιο βήμα προς αυτόν τον στόχο με τη βοήθεια της Hydro προκειμένου να κατασκευάσει τα επερχόμενα φορτηγά eCV1 της χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Όταν αρχίζει να κατασκευάζει τα ηλεκτρικά φορτηγά eCV1 που προορίζονται για παραγωγή, η Watt πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει τον αντίκτυπό της στον άνθρακα κατά πάνω από 50% σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).


Οι πραγματικές δοκιμές των ηλεκτρικών φορτηγών eCV1 της Watt βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς η WEVC προετοιμάζεται για εμπορική παραγωγή το 2025. Το πρωτότυπο van έρχεται προς το παρόν εξοπλισμένο με μπαταρία 110 kWh που αποδίδει εκτιμώμενη αυτονομία 310 km.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top