Close

Το μέλλον της MV Agusta είναι και ηλεκτρικό

MV Agusta Superveloce 800

MV Agusta Superveloce 800

O CEO της MV Agusta Timur Sardarov αναφέρθηκε στο μέλλον της εταιρείας το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτρικά ποδήλατα και ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

H ιταλική MV Agusta είναι μια μάρκα θρύλος στον χώρο των μοτοσυκλετών με παγκόσμια πρωταθλήματα και αναρίθμητες νίκες στο στίβο των αγώνων. Διακρίνεται για τις εξωτικές της κατασκευές που αποτελούν διακαή πόθο για εκατομμύρια αναβάτες στον κόσμο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η Superveloce 800 (κεντρική φωτό), που αποτελεί ένα έργο τέχνης σε δύο τροχούς.

Οι εποχές, όμως, αλλάζουν και η παγκόσμια βιομηχανία μοτοσυκλετών, αρχίζει σιγά σιγά να στρέφει το βλέμμα της στη νέα τάση που είναι η ηλεκτροκίνηση και οι λύσεις κινητικότητας. Μπορεί στο συγκεκριμένο χώρο η ηλεκτροκίνηση να μην παρουσιάζει τη ραγδαία ανάπτυξη που παρατηρείται στην αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο σιγά σιγά οι κατασκευαστές αρχίζουν να καταστρώνουν νέα πλάνα και στρατηγικές στις οποίες περιλαμβάνεται και η λέξη «εξηλεκτρισμός».

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bike Social ο CEO της ιταλικής μάρκας, Timur Sardarov, ο οποίος το 2018 ανέλαβε τα ηνία από την οικογένεια Castiglioni, βγάζοντάς την από την δύσκολη οικονομική θέση που είχε περιέλθει, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μέλλον της MV Agusta.

«Η MV Agusta περνάει στο ευρύτερο φάσμα της κινητικότητας. Το ταξίδι θα ξεκινήσει από την ελαφρύτερη κατηγορία κινητικότητας και θα συνεχιστεί με τα άτομα που μετακινούνται από το σπίτι στη δουλειά, προσφέροντάς τους ηλεκτρικές λύσεις. Θα προχωρήσουμε στην παραγωγή ποδηλάτων υψηλής απόδοσης, τα οποία θα είναι ηλεκτροκίνητα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο γεννημένος στη Ρωσία επιχειρηματίας.

Αναφερόμενος στο κομμάτι των μοτοσυκλετών, τόνισε πως «αυτή τη στιγμή πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο πάνω στους ηλεκτροκινητήρες απ’ ότι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης».

«Τώρα βρισκόμαστε στη διαδικασία να γίνουμε μια εταιρεία κινητικότητας και όχι απλώς μια εταιρεία μοτοσυκλετών, επειδή έχουμε νέο DNA στο οποίο η κινητικότητα γίνεται πλέον πιο σημαντική. Προχωράμε επίσης στην ασφαλή κινητικότητα, το premium προϊόν, τα όμορφα σχέδια, αλλά όχι τόσο τα σπορ, καθώς αυτός είναι ένας πολύ επικίνδυνος τομέας που μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ για την εταιρεία. Το lifestyle, οι λιγότεροι ρύποι, η μεγαλύτερη άνεση, η αξιοπιστία, το μικρότερο κόστος κτήσης… Αυτός είναι ο τύπος μηνύματος που ενσωματώνεται στο προϊόν και για τον λόγο αυτό αναζητούμε ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες, πολύ συνδεδεμένες», κατέληξε.

Αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα εξέλιξη, για μια εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με premium και υψηλής απόδοσης κατασκευές.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top