Self-Driving

Τι δείχνει η προκαταρκτική έκθεση για το θανατηφόρο ατύχημα με το Tesla Model X

Την προκαταρκτική της έκθεση για το θανατηφόρο τροχαίο με ένα Tesla Model X στον αυτόματο πιλότο (Autopilot), το οποίο προσέκρουσε πάνω σε μια προστατευτική μπάρα εξέδωσε η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB).

Η έκθεση όντως κατέδειξε ότι το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο και το όχημα έτρεχε με 120 χλμ/ώρα τη στιγμή του ατυχήματος.

Τα δεδομένα της έκθεσης έχουν ως εξής:

– Ο αυτόματος πιλότος ήταν ενεργοποιημένος σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις στη διάρκεια της 32λεπτης διαδρομής. Η λειτουργία υποβοήθησης οδηγού ήταν ενεργοποιημένη τα τελευταία 18 λεπτά και 55 δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση.

– Στη διάρκεια των 18 λεπτών και 55 δευτερολέπτων, το Tesla Model X έδωσε δύο οπτικές και μία ακουστική προειδοποίηση συμβουλεύοντας τον οδηγό να τοποθετήσει τα χέρια του στο τιμόνι του αυτοκινήτου. Οι ειδοποιήσεις δόθηκαν περισσότερα από 15 λεπτά πριν από το ατύχημα.

– Τα τελευταία 6 δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, ο οδηγός του Tesla Model X δεν είχε τα χέρια του στο τιμόνι.

– Οχτώ δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση, το Tesla Model X ακολουθούσε ένα προπορευόμενο όχημα έχοντας ταχύτητα στα 104 χλμ/ώρα.

– Στα 7 δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση, το Model X άρχισε να κινείται αριστερά, ενώ συνέχισε να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα. Στα 6 δευτερόλεπτα, το Tesla δεν ακολουθούσε πλέον άλλο όχημα.

– Στα 3 δευτερόλεπτα πριν από το ατύχημα, η ταχύτητα του Tesla Model Χ αυξήθηκε από τα 100 χλμ/ώρα στα 120 χλμ/ώρα. Το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης του οχήματος και της αλλαγής κατεύθυνσης δεν ενεργοποιήθηκαν.

Η έκθεση κλείνει αναφέροντας ότι τα αίτια δεν είναι ακόμη γνωστά αλλά ότι η NTSB θα συνεχίσει την έρευνα προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια ατυχήματα στο μέλλον.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.