Η θρυλική BSA αναβιώνει και θα κατασκευάζει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες
Close

Η θρυλική BSA αναβιώνει και θα κατασκευάζει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες

BSA motorcycle

BSA motorcycle

H BSA αναβιώνει μέσω του Mahindra Group και εκτός από συμβατικές μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζει και ηλεκτρικές.

Μια θρυλική βρετανική μάρκα στο χώρο της μοτοσυκλέτας, η BSA, ετοιμάζεται να επιστρέψει στο προσκήνιο μέσω του Mahindra Group. Αυτή είναι η πρώτη είδηση. Η δεύτερη η οποία ενδεχομένως να κάνει τους νοσταλγούς της μάρκας να δυσανασχετήσουν, είναι ότι σε αυτήν την νέα της ζωή η BSA θα εστιάσει στην κατασκευή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών!

Οι ανακοινώσεις έγιναν από τον πρόεδρο του Mahindra Group, Anand Mahindra που είναι και βασικός υποστηρικτής του project. Το πλάνο είναι μέχρι τα μέσα του 2021 η BSA να ξεκινήσει την κατασκευή μοτοσυκλετών στα Midlands, ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής εγκατάστασης έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογίας ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στο Banbury.

Οι πρώτες μοτοσυκλέτες που θα βγουν στην παραγωγή περί τα μέσα του 2021 θα φέρουν κινητήρες εσωτερικές καύσης και θα κοστίζουν από 5.000 έως 10.000 λίρες, ενώ μέχρι τα τέλη του έτους θα ακολουθήσει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η BSA (Birmingham Small Arms) ιδρύθηκε το 1861 και αρχικά κατασκεύαζε όπλα. Στη συνέχεια εστίασε στα ποδήλατα, τις μοτοσυκλέτας και τα αυτοκίνητα. Μάλιστα τη δεκαετία του ’50, όταν είχε εντάξει στο δυναμικό της και την Triumph, έφτασε στο σημείο να είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο, πριν χρεοκοπήσει.

Με τις ευλογίες της κυβέρνησης

Από το 2016 η μάρκα πέρασε στα χέρια του ινδικού ομίλου Mahindra και τώρα ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή. Επικεφαλής του project είναι ο πρώην τραπεζικός επενδυτής Anupam Thareja, ο οποίος είχε αρχικά αγοράσει το brand BSA.

Αυτή η νέα σελίδα στην ιστορία της BSA γίνεται με τις ευλογίες της βρετανικής κυβέρνησης η οποία έδωσε επιχορήγηση ύψους 4,6 εκατομμυρίων λιρών στην εταιρεία ώστε να κατασκευάσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, με την ελπίδα ότι θα δημιουργηθούν στη χώρα τουλάχιστον 255 νέες θέσεις εργασίας.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top