Τέλος στις φήμες για περικοπές στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes-Benz, έβαλε η Daimler, με την ανακοίνωσή της ότι θα κατασκευαστούν 50000 EQC μέσα στο 2020.
Για τις ανάγκες της κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes-Benz η Daimler εμπιστεύτηκε την LG Chem. Ωστόσο, τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τις μπαταρίες της, έφεραν στην παραγωγή μόνο 7000 EQC αντί για 25000, που ήταν ο στόχος των Γερμανών. Μάλιστα, τον περασμένο Οκτώβριο ήρθε και η ανάκληση του EQC από την Daimler, αφού εντόπισε ελαττωματικό μπουλόνι στο διαφορικό.
Έτσι, οι φήμες ήθελαν την εταιρεία να κάνει περικοπές στην παραγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων και το 2020, αλλά υπολόγιζαν χωρίς την Daimler. Η ίδια η φίρμα, με ανακοίνωσή της, διέψευσε τους πάντες, αφού ξεκαθάρισε ότι θα βγάλει στην παραγωγή 50000 EQC εντός της χρονιάς, διπλασιάζοντας τον περσινό στόχο.
Βέβαια, το αν θα γίνει αυτό στην πράξη, μένει να το δούμε μέχρι το φινάλε του έτους, όμως στην Daimler φαίνεται πως δεν έχουν σκοπό να επηρεαστούν από τις όποιες φωνές υπάρχουν στον ορίζοντα.
Από εκεί και πέρα, ένα άλλο μεγάλο στοίχημα για την Daimler, όπως και για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων (CO2), καθώς θα υπάρξουν τεράστια πρόστιμα, αν δεν το καταφέρει.
Συγκεκριμένα, θα κληθεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πληρώσει 997 εκατομμύρια ευρώ αν δεν πέσει στα 103,1 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο κατά μέσο όρο από τα 130,4, όπου βρισκόταν το 2018.
Τέλος, να σημειωθεί ότι το 2018 οι ρύποι στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 1,6%, στα 120,4 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, αφού οι πελάτες προτίμησαν να κάνουν στην άκρη τα ντίζελ και να αγοράσουν μεγαλύτερα οχήματα.