Η Tesla Motors, από ότι φαίνεται πρέπει να αντιμετωπίσει μια τεράστια αύξηση στην παραγωγή, προκειμένου να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι που έχει θέσει ο CEO Elon Musk. Ο ίδιος αναμένει ότι η Tesla Motors θα είναι σε θέση να παράγει 500.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον χρόνο, μέχρι και το 2018.
Μεγάλος μέρος της αύξησης του όγκου της παραγωγής, θα προέλθει από το Tesla Model 3, το sedan αξίας 35.000 δολαρίων της Tesla, το οποίο παρουσίασε νωρίτερα αυτό τον χρόνο. Σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε ο Elon Musk, το Model 3 θα μπει στην γραμμή παραγωγής στο τέλος του 2017.
Οποιαδήποτε καθυστέρηση στο λανσάρισμα του Tesla Model 3, δεν θα αφήσει στην Tesla αρκετά περιθώρια για να αυξήσει την παραγωγή μέσα στο 2018. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αθετήσει τις προθεσμίες που έχει θέσει για κάθε νέο όχημα μέχρι στιγμής.
Το έργο διασφάλισης της ομαλής λειτουργίας της γραμμής παραγωγής, έχει αναλάβει ένα σχετικά νέο μέλος, ο Peter Hochholdinger, πρώην στέλεχος της Audi, τον οποίο προσέλαβε τον περασμένο Μάιο η Tesla για να διαχειριστεί την γραμμή παραγωγής. Ο Hochholdinger φέρνει σημαντική σχετική εμπειρία από την Γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία αναμφισβήτητα θα βοηθήσει την Tesla.
Ο Hochholdinger κατέχει Πτυχίο Επιστήμης των Υλικών και Μηχανικής, και δούλευε για 24 χρόνια στην Audi, πριν έρθει στην Tesla. Ήταν διευθυντής παραγωγής για το Audi A4 Sedan, A5 Coupe και Convertible και το Q5, εποπτεύοντας την παραγωγή 400.000 οχημάτων τον χρόνο.
Ο Hochholdinger πιστεύει ότι ο στόχος για παραγωγή 500.000 οχημάτων Tesla μέχρι το 2018 είναι εφικτός, αλλά θα απαιτήσει μεγαλύτερη πυκνότητα των εργασιών, ώστε να χρησιμοποιηθεί κάθε διαθέσιμο χώρος του εργοστασίου, ταυτόχρονα με την επιτάχυνση της γραμμής συναρμολόγησης.
Nvidia: Το Tesla Autopilot είναι πέντε χρόνια μπροστά και έρχεται το 2017
Το Tesla Model 3 θα παραχθεί στο σύμπλεγμα εργοστασίων της Tesla στο Fremont της Καλιφόρνια, το οποίο είχε δυνατότητα παραγωγής 500.000 οχημάτων τον χρόνο, όταν αυτό άνηκε στην General Motors και Toyota. Οι μπαταρίες για το Tesla Model 3, θα παρέχονται από το Gigafactory της Tesla στο Reno, της Νεβάδα.
Σε αντίθεση με το Tesla Model S, ο Hochholdinger δήλωσε ότι το Model 3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι εύκολο στην κατασκευή και ότι οι εργαζόμενοι εμπλέκονται σε όλα τα στάδια του σχεδιασμού.
Όσον αφορά την εμπειρία που έρχεται να δώσει ο Hochholdinger, εκτός των άλλων θα δώσει βάση στο πως η διαδικασία κατασκευής και τα logistics είναι συνδεδεμένα, ώστε να λειτουργούν αψεγάδιαστα. Ο ίδιος προβλέπει ότι η αλυσίδα εφοδιασμού θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην προσπάθεια για επίτευξη των στόχων της παραγωγής, που έχει θέσει η Tesla.
Αυτό θα σημαίνει στενότερη συνεργασία με τους προμηθευτές της Tesla, των οποίων οι διαδικασίες παραγωγής και παράδοσης θα πρέπει να βελτιωθούν. Η Tesla σχεδιάζει να παρακολουθεί τα μέρη που κατασκευάζονται από υποσυγκροτήματα πιο στενά, ώστε να εξασφαλισθεί ότι αυτά φτάνουν στην ώρα τους και στις ποσότητες που απαιτούνται.