Η Tesla ξεκίνησε να διανέμει ένα νέο ενημερωμένο λογισμικό Full Self-Driving Beta με μια σειρά βελτιώσεων ενόψει της ενημέρωσης v12, που αναμένεται να είναι stable.
Το FSD Beta επιτρέπει στα οχήματα της Tesla να οδηγούν αυτόνομα προς έναν προορισμό που έχει εισαχθεί στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, αλλά ο οδηγός πρέπει να παραμένει σε ετοιμότητα να αναλάβει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή.
Από όταν κυκλοφόρησε αρχικά το 2020, η Tesla έχει διαθέσει τακτικά ενημερώσεις με βελτιώσεις με στόχο την ασφαλέστερη λειτουργία του συστήματος, και τελικά την υλοποίηση της υπόσχεσής της για πραγματική αυτονομία του συστήματος, επιτρέποντας στους οδηγούς να μην είναι σε επαγρύπνηση ανά πάσα στιγμή.
Μέχρι τότε, έχουμε τις εξής αναβαθμίσεις:
Προστέθηκε η επιλογή ενεργοποίησης του Autopilot με μία μόνο χρήση του διακόπτη, αντί για δύο, για να απλοποιηθεί η ενεργοποίηση και η απενεργοποίηση.
Εισήχθη μια νέα αποδοτική μονάδα βίντεο στον ανιχνευτή οχημάτων semantic, velocity, και attributes networks που επέτρεψε αυξημένη απόδοση με χαμηλότερη καθυστέρηση.
Βελτιώθηκαν οι ανιχνεύσεις αντικειμένων που διασχίζουν από απόσταση κατά 6%, και βελτιώθηκε η ακρίβεια ανίχνευσης οχημάτων ανανεώνοντας παλιά datasets με καλύτερο autolabeling και εισάγοντας τη νέα μονάδα βίντεο.
Βελτιώθηκε η ακρίβεια ανίχνευσης οχημάτων που κόβουν την πορεία κατά 15%, με πρόσθετα δεδομένα και αλλαγές στην αρχιτεκτονική βίντεο που βελτιώνουν την απόδοση και την καθυστέρηση.
Μειώθηκε το σφάλμα ταχύτητας του οχήματος κατά 3%, και το σφάλμα επιτάχυνσης του οχήματος κατά 10%, βελτιώνοντας το autolabeled dataset εισάγοντας το νέο βίντεο module, και συγχρονίζοντας πιο στενά την εκπαίδευση και την εφαρμογή του μοντέλου.
Μειώθηκε η καθυστέρηση του δικτύου ανάλυσηq δεδομένων οχημάτων κατά 15% με τη νέα αρχιτεκτονική του βίντεο, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση.
Μειώθηκε το σφάλμα περιστροφής των πεζών και των ποδηλάτων κατά πάνω από 8%, χρησιμοποιώντας εντατικότερα την κινηματική των αντικειμένων κατά την κοινή βελτιστοποίηση των ιχνών πεζών και ποδηλάτων σε αυτόματα επισημασμένες βάσεις δεδομένων.
Βελτιώθηκε η γεωμετρική ακρίβεια των προβλέψεων για το Vision Park Assist κατά 16%, χρησιμοποιώντας δεδομένα HW4 10 φορές περισσότερα, τριπλασιάζοντας την ανάλυση και αυξάνοντας τη συνολική σταθερότητα των μετρήσεων.
Βελτιώθηκε η ακρίβεια της αλλαγής λωρίδας λόγω εμποδίου στο δρόμο κατά 10% με ενημερώσεις στα δίκτυα ανίχνευσης στατικών αντικειμένων.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.