Για μία ακόμη φορά το Tesla Model S δεν κατάφερε να επιτύχει την κορυφαία βαθμολογία στο crash test του IIHS, παρά τις αλλαγές που έκανε προκειμένου να βελτιώσει τα αποτελέσματα.
Το περασμένο έτος, το Tesla Model S δεν κατάφερε να επιτύχει την μέγιστη βαθμολογία στο crash test του Ινστιτούτου Ασφάλισης για την Ασφάλεια των Αυτοκινητόδρομων (IIHS).
Φέτος η εταιρεία δήλωνε ότι είχε κάνει τροποποιήσεις, προκειμένου να επιτύχει την κορυφαία βαθμολογία στη δοκιμή πρόσκρουσης, αλλά πάλι κρίθηκε ως «αποδεχτή» και δεν έλαβε την κορυφαία βαθμολογία στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση, η οποία είναι «καλή».
Στην πρώτη δοκιμή, η IIHS δήλωσε ότι ζώνη ασφαλείας, επέτρεπε στην κούκλα να μετακινείται πολύ μπροστά. Παρά την τροποποίηση, δεν υπήρξε αλλαγή και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.
Από την πλευρά της η Tesla δήλωσε: “Το Tesla Model S έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στο crash test της IIHS, σε όλες τις κατηγορίες εκτός από την κατηγορία της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης, όπου έλαβε τη δεύτερη υψηλότερη διαθέσιμη βαθμολογία».
Στην συνέχεια η εταιρεία επαίνεσε τις δοκιμές της IIHS λέγοντας ότι είναι οι πιο αντικειμενικές και ότι έχουν δείξει ότι τα Model S και Model X είναι τα δύο οχήματα με τη μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού, απ’οποιαδήποτε οχήματα έχει δοκιμάσει, κάτι που τα κάνει τα ασφαλέστερα οχήματα στην ιστορία”.