Ως υπεύθυνη για έλλειψη κυλινδρικών μπαταριών παγκοσμίως φέρεται η Tesla λόγω του Gigafactory.
Όπως ανέφερε το etnews, επικαλούμενο πηγές προσκείμενες στην υπόθεση, πλέον είναι αδύνατο κάποιος να καταφέρει να αγοράσει κυλινδρικές μπαταρίες στην Ιαπωνία λόγω του Gigafactory, το οποίο στην ουσία μονοπώλησε τις προμήθειες που χρειαζόντουσαν για την κατασκευή τους, αλλά εν τέλει δεν κατάφερε να φέρει την αποστολή εις πέρας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Panasonic έδωσε τα περισσότερα από τα ανταλλακτικά της στην Tesla για να ξεκινήσει την παραγωγή, αφήνοντας όμως εταιρείες που χρειάζονταν μπαταρίες, να αναζητούν μάταια προμήθειες στις Samsung, LG και Murata (προηγουμένως Sony).
Το αποτέλεσμα είναι ότι οι εταιρείες IT, ηλεκτρικών οχημάτων και οικιακών συσκευών, δεν θα μπορέσουν να παραλάβουν τα απαραίτητα υλικά που χρειάζονται και δεν πρόκειται να εξασφαλίσουν πρόσθετες προμήθειες μέχρι τουλάχιστον το πρώτο μισό του 2018.
Σύμφωνα με τις πηγές, η βιομηχανία κατηγορεί την επιχειρησιακή διάρθρωση του Tesla Gigafactory για την έλλειψη, υποστηρίζοντας ότι η απρόσιτη θέση του στην έρημο της Νεβάδα έχει οδηγήσει σε έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού και ότι η εξάρτηση της από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχει προκαλέσει προβλήματα παραγωγής.
Επιπλέον, η Tesla ακόμη δεν έχει αποφέρει κέρδη, αλλά αντίθετα, μπαίνει μέσα 1 δις. δολ. το τρίμηνο, κάτι που σίγουρα ανησυχεί τους επενδυτές και τους οπαδούς της.