Close

Tesla: Πρόστιμο εκατομμυρίων δολαρίων για ψευδή διαφήμιση

Η Tesla έφαγε πρόστιμο 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων από την Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Κορέας (KFTC) για ψευδή διαφήμιση σχετικά με την εμβέλειά της.

Την περασμένη χρονιά, η Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Κορέας (KFTC) ξεκίνησε έρευνα για ισχυρισμούς που ήθελαν την Tesla να παραβιάζει τους νόμους για τη διαφήμιση υπερεκτιμώντας την αυτονομία των ηλεκτρικών της οχημάτων.

Η Κορέα χρησιμοποιεί την Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) και έτσι η Tesla χρησιμοποίησε την ίδια διαφήμιση που έχει και στις περισσότερες άλλες αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής, που χρησιμοποιεί τη σειρά αξιολόγησης EPA.

Ωστόσο, το κύριο ζήτημα του KFTC φάνηκε να είναι η πτώση της εμβέλειας σε κρύο καιρό. Και έκανε κάτι για αυτό. Η Επιτροπή ανακοίνωσε ότι επιβάλλει πρόστιμο 2,85 δισεκατομμυρίων γουόν (2,2 εκατομμυρίων δολαρίων) στην Tesla επειδή δεν δήλωσε ξεκάθαρα ότι η εμβέλειά της μπορεί να μειωθεί σημαντικά σε κρύο καιρό.

Μετά την απόφαση, η Tesla έχει τώρα επανορθώσει προσθέτοντας ψιλά γράμματα όπου η σειρά εμφανίζεται στον ιστότοπό της:

“Η απόδοση και τα χιλιόμετρα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο. Η εμφανιζόμενη απόσταση οδήγησης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με εξωτερικούς παράγοντες όπως η ταχύτητα, οι καιρικές συνθήκες και οι συνθήκες του δρόμου.”

Μέχρι στιγμής, η νέα ειδοποίηση εμφανίζεται μόνο στον κορεατικό ιστότοπο της Tesla.

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top