Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε όλη την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας 500 ατόμων που είναι υπεύθυνη για το δίκτυο Supercharger.
Τώρα, η Tesla θέλει να προσλάβει μερικούς από αυτούς πίσω, αναφέρει το Bloomberg, καθώς ο Μusk υπόσχεται να δαπανήσει 500 εκατομμύρια δολάρια για την επέκταση του δικτύου.
Το δίκτυο Supercharger είναι μια πολύ καλή επιχείρηση για την Tesla, κάτι που αναγνώρισε νωρίς. Παρόλο που οι ιδιοκτήτες της έκαναν αργή φόρτιση στο σπίτι κάθε βράδυ, η γνώση ότι είχαν τη δυνατότητα γρήγορης επαναφόρτισης στο δρόμο ήταν ζωτικής σημασίας προκειμένου να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από ένα συμβατό.
Έκτοτε, έχει κατασκευάσει περισσότερους από 2.000 σταθμούς φόρτισης μόνο στις ΗΠΑ, με περισσότερα από 25.000 βύσματα. Επιπλέον, οι φορτιστές λειτουργούν πάντα, κάτι που συχνά δεν ισχύει για άλλα δίκτυα φόρτισης.
Τόσο επιτυχημένο είναι το δίκτυο Supercharger που, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, σχεδόν κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που πουλά ή σχεδιάζει να πουλήσει ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ έχει ανακοινώσει ότι θα εγκαταλείψει την υποδοχή CCS1 για το πρότυπο J3400, που αναπτύχθηκε αρχικά από την Tesla. Και ανακοίνωναν επίσης ότι είχαν διαπραγματευτεί την πρόσβαση των πελατών τους στο δίκτυο Supercharger.
Αυτοί οι λόγοι έκαναν την απόλυση όλης της ομάδας που είναι υπεύθυνη για το Supercharger. Ενώ το δίκτυο Supercharger αντιπροσωπεύει μόνο το 5% περίπου των εσόδων της Tesla, αυτό το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί καθώς περισσότεροι OEM αποκτούν πρόσβαση. Και παρόλο που η εμπειρία φόρτισης για τα ηλεκτρικά Tesla στα Superchargers είναι συνήθως άψογη, αυτό συμβαίνει επειδή είναι βελτιστοποιημένη για μία μόνο μάρκα αυτοκινήτου με πέντε μόνο διαφορετικά μοντέλα.
Οι απολύσεις φάνηκε επίσης να θέτουν σε αναμονή το σχέδιο της Tesla για την κατασκευή ενός πιο ισχυρού φορτιστή που θα ωφελούσε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αρχιτεκτονικές 800 V ή 900 V, συμπεριλαμβανομένων των Audi, Porsche, Lucid και άλλων.
Ακόμη χειρότερα, δεκάδες τοποθεσίες Supercharger που ήταν στα σκαριά έχουν σταματήσει, σύμφωνα με πολλές αναφορές.
Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, ο Musk ανακοίνωσε ότι η Tesla θα ξοδέψει περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή περισσότερων φορτιστών, λίγες μέρες αφότου είπε ότι θα επικεντρωνόταν στον χρόνο λειτουργίας σε υπάρχουσες τοποθεσίες. Eπομένως, θα χρειαστεί να επαναπροσλάβει ένα σωρό άτομα.
Αυτό ξεκίνησε με τον Max de Zegher, ο οποίος ήταν στέλεχος υπό την προηγούμενη επικεφαλής της Supercharging, Rebecca Tinucci.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Μusk αναγκάστηκε να κάνει πίσω μια ορμητική επιχειρηματική απόφαση. Το 2019, αποφάσισε να κλείσει όλες τις τοποθεσίες λιανικής της Tesla για να πληρώσει για μια φθηνότερη έκδοση του sedan Model 3. Μέσα σε δύο εβδομάδες η απόφαση αυτή είχε ανατραπεί, εν μέρει λόγω των νομικών συνεπειών της παραβίασης τόσων πολλών μισθώσεων.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.