Close

Tesla Model Y: Αρχές του 2021 ξεκινά στην Κίνα η παραγωγή του SUV

Tesla Gigafactory Σανγκάη

Tesla Gigafactory Σανγκάη

Η Tesla έδωσε τη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες από την πορεία των έργων κατασκευής του εργοστασίου παραγωγής του Model Y στην Κίνα.

Στο Model Y ποντάρει πολλά η Tesla και ιδιαίτερα στην αγορά της Κίνας όπου οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων καλπάζουν.

Η αμερικανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από νέες φωτογραφίες που δείχνουν την πορεία των έργων κατασκευής του εργοστασίου που θα γίνεται η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού SUV, στο Gigafactory της Σανγκάης.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, η ζήτηση του Model Y θα είναι ακόμα μεγαλύτερη από αυτήν του Model 3, η παραγωγή του οποίου έχει ήδη ξεκινήσει. Μάλιστα όπως έγινε γνωστό από την εταιρεία, το Model 3 made in China θα εισάγεται και στην Ευρώπη.

Tesla Gigafactory Σανγκάη
Tesla Gigafactory Σανγκάη

Στην Κίνα, το Model Y θα συναντήσει υψηλό ανταγωνισμό από εγχώριες εταιρείες όπως η NIO και η Xpeng οι οποίες παρουσιάζουν ραγδαία ανάπτυξη προσφέροντας άκρως αξιόλογα προϊόντα και υπηρεσίες.

«Αυτή τη στιγμή χτίζουμε εγκαταστάσεις για το Model Y στα Gigafactory της Σανγκάης, του Βερολίνου και του Τέξας και παραμένουμε σε καλό δρόμο ώστε να ξεκινήσουν οι παραδόσεις από κάθε εγκατάσταση το 2021», αναφέρει μεταξύ άλλων η Tesla.

Βάσει του πλάνου της εταιρείας, η νέα μονάδα παραγωγής του Model Y στη Σανγκάη αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της στις αρχές του νέου έτους (2021).

Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα έργα στο Gigafactory της Σανγκάης, αναμένεται να διπλασιαστεί ο ρυθμός παραγωγής στην εγκατάστηαση που σήμερα ανέρχεται στις 250.000 μονάδες ετησίως και αφορά στο Model 3.

Tesla Gigafactory Σανγκάη
Tesla Gigafactory Σανγκάη
Tesla Gigafactory Σανγκάη
Tesla Gigafactory Σανγκάη

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top