Close

Η Tesla κοστολογείται στο 88% της αξίας της Ford

Είτε η Wall Street είναι ενθουσιασμένη με την προοπτική της Tesla, είτε αισθάνεται απαισιόδοξα για το μέλλον της Ford. Όπως και να έχει όμως, η κεφαλαιοποίηση της Tesla έφτασε τα 43 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό το οποίο είναι το 88% της κεφαλαιοποίησης της Ford, που φτάνει τα 49 δισεκατομμύρια.

Ford Geneva 2016 SUV Family

Ωστόσο, η αντίθεση στα μεγέθη των εταιρειών είναι τεράστια. Τον προηγούμενο χρόνο η Tesla παρήγαγε 83.000 αυτοκίνητα, ενώ η Ford 6.6 εκατομμύρια. Ακόμη και αν η Tesla επιτύχει τους βραχυπρόθεσμους στόχους της, η παραγωγή θα φτάσει σχεδόν τα 500.000 οχήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Tesla Model 3: Ξεκινάει η δοκιμαστική παραγωγή μέσα στον Φεβρουάριο

Η Tesla αυτή την στιγμή ισχυρίζεται ότι είναι η καλύτερη εταιρεία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Από την άλλη, η Ford μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια στην Argo AI. Αυτή είναι και η μοναδική πρωτοβουλία της Ford για τις νέες τεχνολογίες στις μεταφορές.

Όμως, σε έναν κόσμο που τα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα θα κατακτήσουν μεγάλα μερίδια της αγοράς, μέσα σε μόλις λίγα χρόνια, η Ford θα αντιμετωπίσει 2 μεγάλα προβλήματα. Αρχικά, η αγορά των ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων είναι ήδη γεμάτη από εταιρείες που προσφέρουν τις δικές τους εναλλακτικές. Για την Ford θα είναι αρκετά δύσκολο πλέον να μπει ανάμεσά τους και να ξεχωρίσει.

tesla model 3

Το δεύτερο πρόβλημα της Ford, είναι οι ίδιες οι επιχειρήσεις της. Αυτή την στιγμή κατασκευάζει και πουλάει 6.6 εκατομμύρια οχήματα, τα οποία στην πλειοψηφία τους έχουν συμβατικούς κινητήρες και προορίζονται για οδήγηση από ανθρώπους. Η μετάβαση μιας τόσο μεγάλης παραγωγής στα νέα στάνταρ ίσως αποδειχθεί πολύ δύσκολη.

Σίγουρα η Tesla μπορεί αυτή την στιγμή να είναι υπερεκτιμημένη σε χρηματιστηριακούς όρους, ωστόσο φαίνεται ότι είναι σταθερή και ανθεκτική στον χρόνο.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top