Close

Tesla: Κάτω από 10% η υποβάθμιση της μπαταρίας ύστερα από 250.000 χιλιόμετρα

Μικρότερη του 10% είναι η υποβάθμιση των πακέτων μπαταριών των οχημάτων της Tesla ύστερα από περίπου 250.000 χιλιόμετρα. Τα στοιχεία προέρχονται από μια ομάδα κατόχων οχημάτων Tesla στο Βελγο-ολλανδικό φόρουμ της Tesla.

Η ομάδα συλλέγει δεδομένα από περισσότερα των 350 οχημάτων της γνωστής εταιρείας και αναρτά τα αποτελέσματα σε ένα δημόσιο αρχείο Google. Βάσει των στοιχείων, τα περισσότερα πακέτα μπαταριών της Tesla χάνουν περίπου 5% της χωρητικότητάς τους στα 100.000 πρώτα χιλιόμετρα. Όμως, βάσει των δεδομένων, η μέση μπαταρία θα χρειαστεί πάνω από 250.000 χιλιόμετρα για να εξαντλήσει το 10% της χωρητικότητάς της.

Tesla battery capacity

Από το γράφημα διακρίνεται ότι σε κάποια αυτοκίνητα η υποβάθμιση συμβαίνει νωρίτερα. Η ομάδα προσπαθεί να καταλάβει αν αυτό οφείλεται στη γρήγορη φόρτιση ή στη συχνότητα φόρτισης αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει προκύψει κάποια ικανοποιητική συσχέτιση.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι ειδικοί ουκ ολίγες φορές αναφέρουν ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δεν θα πρέπει να φορτίζονται στο 100% αλλά στο 70% με 80% για να διατηρούν τη διάρκεια ζωής τους.

Τέλος, η Tesla δεν καλύπτει την υποβάθμιση των μπαταριών των Model S και Model X λόγω χρήσης, αλλά το Model 3 επειδή έρχεται με νέα αρχιτεκτονική των μπαταριών του διαθέτει εγγύηση για τη μπαταρία του.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top