Η Tesla κατάφερε να μειώσει την τιμή των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων στο μισό σε διάστημα πέντε ετών και δεν είναι απίθανο να το κάνει ξανά με την πλατφόρμα οχημάτων επόμενης γενιάς.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταφέρει να προσελκύσει κάποιους αγοραστές μη πολυτελών οχημάτων που ήταν διατεθειμένοι να δώσουν το κάτι παραπάνω για να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάση, όμως, η Tesla είναι ένα brand πολυτελείας.
Ως premium μάρκα, η αυτοκινητοβιομηχανία ανταγωνίζεται κυρίως άλλες μάρκες πολυτελείας όπως η BMW, η Mercedes-Benz, η Audi και η Lexus.
Με το πέρασμα των χρόνων είχε πτωτική τάση στην αγορά, γι’ αυτό προχώρησε σε ορισμένες σημαντικές μειώσεις τιμών σε όλη τη σειρά της, κάνοντάς τα οχήματά της πιο προσιτά, αλλά ακόμα premium.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταφέρει να μειώσει τη μέση τιμή πώλησής της στο μισό από το 2017, ενώ έχει βελτιώσει το περιθώριο λειτουργικού κέρδους από το αρνητικό 15% σε περισσότερο από 15%.
Οι τιμές αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω το 2023, ενώ προβλέπεται να μειωθούν ξανά στο μισό ή κοντά σε αυτό μέσα στην επόμενη πενταετία. Κι αυτό θα γίνει χάρη στην πλατφόρμα οχημάτων επόμενης γενιάς που πρόκειται να παρουσιαστεί.
Δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες λεπτομέρειες για τη νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς της Tesla, αλλά αναμένεται να επικεντρωθεί στη μείωση του κόστους και στη βελτίωση της κατασκευαστικής ικανότητας.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.