Tesla: Ενεργοποιεί in-car αγορές για να ξεκλειδώσεις νέα features

Τον περασμένο μήνα, υπήρχαν φήμες ότι από την στιγμή που η Tesla θα κυκλοφορήσει το νέο battery pack και τα autonomous features, θα προσφέρει επιλογές αναβάθμισης του software, οι οποίες θα κοστίζουν έως και 20.000 δολάρια. Αυτό επαληθεύτηκε σήμερα, αφού έχει άρχισε να διαφημίζει την αναβάθμιση σε software-locked features μέσω in-car αγορών.

tesla-model-s-p90d

Παλαιότερα η Tesla, έδινε έναν δωρεάν μήνα με το Autopilot feature, για τους ιδιοκτήτες που αγόραζαν το όχημα χωρίς να είναι ενεργοποιημένο. Όταν αυτός ο μήνας τελείωνε, η Tesla έδινε στους ιδιοκτήτες την ευκαιρία να αγοράσουν το Autopilot feature στην κανονική τιμή.

Τώρα η Tesla ακολουθεί μια παρόμοια τακτική, χωρίς όμως τον δωρεάν μήνα, με το Tesla Model S 60 και 60D, αφού τους δίνει την επιλογή να «ξεκλειδώσουν» μέσω μιας software αγοράς τα 75 kWh της εργοστασιακής μπαταρίας. Για την ακρίβεια, ένας ιδιοκτήτης του Model S 60D δημοσίευσε αυτή την φωτογραφία.

tesla in car purchase

Η Tesla, πουλάει το βασικό μοντέλο του Tesla Model S με μπαταρία 75 kWh, αλλά κλειδωμένη μέσω software στα 60kWh χωρητικότητα. Αυτό επιτρέπει στην Tesla να μειώσει την αρχική τιμή του βασικού Tesla Model S, αλλά ταυτόχρονα αποστέλλει 15 kWh επιπλέον χωρητικότητα, τα οποία ο ιδιοκτήτης δεν έχει πληρώσει.

Tesla: Η διάρκεια ζωή των μπαταριών ικανή να ξεπεράσει αυτή του οχήματος

Με την κίνηση αυτή, φαίνεται ότι αποσκοπεί στην ανάκτηση κάποιων από αυτών των χρημάτων, μέσω πωλήσεων over-the-air αναβαθμίσεων. Παρόλο που αυτή η στρατηγική δίνει την δυνατότητα σε μετανιωμένους ιδιοκτήτες να αναβαθμίσουν πολύ εύκολα το αυτοκίνητό τους, έχει προσελκύσει αρκετές κριτικές, αφού την συγκρίνουν με τα DLC και micro-purchases στα video games.

tesla company

Πάντως η Tesla, φροντίζει να ενημερώσει πολύ καλά τις δυνατότητες του οχήματος που αγοράζουν οι πελάτες της. Για την ακρίβεια, το Tesla Model S 60D έχει εμβέλεια 218 μίλια και μέγιστη ταχύτητα τα 130 μίλια την ώρα. Τώρα αν κάποιος υποεκτίμησε τις ανάγκες του τόσο πολύ και είναι διατεθειμένος να αγοράσει 41 μίλια αυτονομία και 10 μίλια την ώρα παραπάνω τελική για 10.000 ευρώ, τότε ίσως η Tesla καταφέρει να κάνει κάποιες πωλήσεις.

Πως σας φαίνεται η τακτική αυτή; Είναι ένα ανούσιο marketing ή ένας χρήσιμος συμβιβασμός για να έχουμε μια χαμηλότερη αρχική τιμή;

Πηγή