Close

Tesla: Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι καλύτερη σε ψυχρότερα κλίματα

Οι μπαταρίες των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που ανήκουν και χρησιμοποιούνται σε ψυχρά και υγρά κλίματα τείνουν να διατηρούν περισσότερο την αρχική τους χωρητικότητα κατά μέσο όρο σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά οχήματα που χρησιμοποιούνται κυρίως σε ζεστά κλίματα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Recurrent Auto.

Η εταιρεία, η οποία έχει πρόσβαση σε δεδομένα από περισσότερα από 12.500 οχήματα Tesla στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του λογισμικού παρακολούθησης, εκχωρεί μια «βαθμολογία εμβέλειας» σε κάθε μπαταρία που παρακολουθεί, η οποία είναι ουσιαστικά το ποσοστό διατήρησης αυτονομίας.

Το γράφημα δείχνει πως η μέση βαθμολογία εμβέλειας για το 2020 Tesla Model Ys είναι ελαφρώς υψηλότερη για αυτοκίνητα που λειτουργούν στα βόρεια μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών όπου οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες κατά μέσο όρο σε σύγκριση με τις πιο νότιες εξαρτήματα.

Τα μοντέλα Y του 2020 που υποβλήθηκαν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες έχουν βαθμολογία εύρους 95, πράγμα που σημαίνει ότι εξακολουθούν να διατηρούν το 95 τοις εκατό του αρχικού παρατηρούμενου εύρους τους, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα που υποβλήθηκαν σε μεγαλύτερη θερμότητα λαμβάνουν μέση βαθμολογία εύρους 92.

Το Recurrent Auto λέει ότι χρησιμοποιεί το παρατηρούμενο εύρος χωρητικότητας μπαταρίας όταν είναι νέο αντί για το εύρος EPA επειδή το τελευταίο μπορεί συχνά να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα από την πρώτη κιόλας μέρα. Η εταιρεία προσθέτει ότι επέλεξε τα αυτοκίνητα Tesla επειδή είναι τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και μεταξύ των μελών της κοινότητας και επειδή η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα «πολύ προνοητικό» σύστημα θερμικής διαχείρισης μπαταρίας που ψύχει ή θερμαίνει την μπαταρία σε ένα ασφαλές επίπεδο ανεξάρτητα από το αν το όχημα είναι συνδεδεμένο ή όχι.

Ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα που παρατηρήθηκαν στη μελέτη μπορεί να λειτουργούσαν σε θερμά κλίματα, αλλά εξακολουθούν να έχουν βαθμολογίες εμβέλειας συγκρίσιμες με εκείνες που χρησιμοποιήθηκαν σε ψυχρότερα κλίματα και ο λόγος για αυτό είναι ότι πιθανότατα ήταν καλά προστατευμένα κατά τη διάρκεια των καύσωνα, με τη μελέτη να προτείνει στους ιδιοκτήτες να παρκάρουν σε γκαράζ ή στη σκιά όταν έχει πολύ ζέστη και ήλιο. Εναλλακτικά, εάν δεν μπορεί να βρεθεί σκιά, το Recurrent Auto λέει ότι η μισή φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου σε αντίθεση με την πλήρως φορτισμένη κάνει διαφορά μακροπρόθεσμα, ειδικά εάν το όχημα δεν διαθέτει ενεργό σύστημα διαχείρισης θερμότητας.

Όσον αφορά τις απώλειες εμβέλειας που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του κρύου καιρού, είναι απλώς προσωρινές, δείχνει η μελέτη, με την απόδοση της μπαταρίας να επιστρέφει στο φυσιολογικό όταν ο καιρός ή η θερμοκρασία της μπαταρίας ζεσταίνεται.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top