Έγγραφο που κοινοποίησε η Tesla στον ιστότοπό της περιγράφει τα συμπεράσματα, τις πηγές και τους υπολογισμούς πίσω από την παρουσίαση του Master Plan Part 3 την 1η Μαρτίου.
Αν και είναι αφιερωμένο στη στρατηγική και τη βιωσιμότητα της μπαταρίας της εταιρείας, το έγγραφο περιλαμβάνει ορισμένες συναρπαστικές λεπτομέρειες που αφορούν μελλοντικά προϊόντα.
Tο πιο αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Tesla διαφημίζει τρία νέα οχήματα στο κεφάλαιο “Μπαταρίες για Μεταφορά”. Πιο συγκεκριμένα, η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ένα συμπαγές όχημα, πιθανότατα το λεγόμενο αυτοκίνητο εισαγωγικού επιπέδου των 25.000 $, ένα στην κατηγορία εμπορικών/επιβατικών φορτηγών και ένα λεωφορείο.
Σε έναν πίνακα που περιλαμβάνεται στο έγγραφο, η Tesla αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τη χωρητικότητα και τη χημεία της μπαταρίας για καθένα από τα τρέχοντα και μελλοντικά οχήματά της, συμπεριλαμβανομένων των τριών που αναφέρονται παραπάνω.
Το συμπαγές μοντέλο, που φημολογείται ότι ονομάζεται Model 2 ή ακόμη και Model Q, θα διαθέτει μπαταρία 53 κιλοβατώρων με χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP). Η Tesla λέει ότι η χαμηλότερη ενεργειακή πυκνότητα αυτού του τύπου μπαταρίας την καθιστά την πιο κατάλληλη για οχήματα τυπικής εμβέλειας, ενώ τα μοντέλα μεγάλης εμβέλειας απαιτούν υψηλότερη χημική πυκνότητα ενέργειας (υψηλό νικέλιο).
Προχωρώντας στο δεύτερο νέο μοντέλο, η Tesla λέει ότι το εμπορικό/επιβατικό φορτηγό θα χρειαστεί μια μπαταρία High Nickel χωρητικότητας 100 kWh. Τέλος, το Μέρος 3 του Master Plan της Tesla αναφέρει ένα λεωφορείο που θα διαθέτει μπαταρία LFP 300 kWh.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.