Σχεδόν ένα χρόνο αφότου ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Tesla Cybertruck τον Νοέμβριο του 2023, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία προωθεί επιτέλους το λεγόμενο προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Full Self-Driving (Supervised) (ADAS) στο pickup.
Δυστυχώς, όμως, η ενημέρωση δεν είναι για όλους, τουλάχιστον προς το παρόν. Σύμφωνα με αρκετές αναρτήσεις στο φόρουμ του Cybertruck Owners Club, λίγοι πελάτες έλαβαν μια έκδοση πρώιμης πρόσβασης του FSD με μια νέα ενημέρωση λογισμικού over-the-air. Η έκδοση λογισμικού είναι 2024.32.20 και περιλαμβάνει την πιο πρόσφατη έκδοση του FSD (Supervised) 12.5.5.
H Tesla με αυτόν τον τρόπο τήρησε την υπόσχεσή της να παραδώσει το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης στους ιδιοκτήτες Cybertruck τον Σεπτέμβριο, παρόλο που δεν θα απολαύσουν όλοι οι πελάτες τη δυνατότητα. Προηγουμένως, η εταιρεία ενεργοποίησε χαρακτηριστικά υποβοήθησης στάθμευσης στο Cybertruck και τη δυνατότητα κλειδώματος του μπροστινού διαφορικού στην έκδοση τριών κινητήρων του ηλεκτρικού, μεταξύ άλλων, αλλά το πολυσυζητημένο Full Self-Driving (Supervised) καθυστέρησε αρκετές φορές.
Τον Μάιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, υπονόησε ότι το Cybertruck θα λάβει ενημέρωση FSD στα τέλη Ιουνίου, λέγοντας ότι η ανάπτυξη προχωρούσε με ταχύτερο ρυθμό από τον αναμενόμενο. Αυτό δεν συνέβη, αλλά τώρα κάποιοι χρήστες λαμβάνουν προτροπές να εγκαταστήσουν μια νέα έκδοση λογισμικού που περιλαμβάνει FSD.
Οι χρήστες του φόρουμ που έκαναν αυτή την ενημέρωση FSD στο Cybertruck είπαν ότι το Actual Smart Summon (ASS) που κυκλοφόρησε πρόσφατα, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να ανακτήσει το αυτοκίνητο από απόσταση χωρίς να κάθεται κανείς πίσω από το τιμόνι, εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμο. Ένας χρήστης περιέγραψε το FSD (Supervised) στο Cybertruck ως «μια μαγική εμπειρία και μια εγκόσμια την ίδια ακριβώς στιγμή», επειδή ο οδηγός πρέπει ακόμα να δώσει πλήρη προσοχή στο δρόμο όταν ενεργοποιηθεί η λειτουργία.
Αυτό είναι παρόμοιο με αυτό που βρήκε η AMCI Testing, μια ανεξάρτητη εταιρεία δοκιμών, αφού εξέτασε το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της Tesla σε ένα ολοκαίνουργιο Model 3 που τρέχει το πιο πρόσφατο hardware και λογισμικό σε πάνω από 1.000 μίλια δρόμων. «Αυτό που είναι πιο ανησυχητικό και απρόβλεπτο είναι ότι μπορεί να παρακολουθήσετε την FSD να διαπραγματεύεται με επιτυχία ένα συγκεκριμένο σενάριο πολλές φορές –συχνά στο ίδιο τμήμα δρόμου ή διασταύρωση– μόνο για να αποτύχει ανεξήγητα την επόμενη φορά», είπε η εταιρεία.
Άγνωστο παραμένει το πότε θα κυκλοφορήσει το FSD (Supervised) σε όλους τους ιδιοκτήτες Cybertruck, οπότε θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.
Σύμφωνα με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, το Full Self-Driving (Supervised) ADAS μπορεί αυτόματα να κατευθύνει, να φρενάρει και να επιταχύνει σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους της πόλης και μπορεί να σταματήσει αυτόματα στα κόκκινα φανάρια και στα σήματα στάσης. Ωστόσο, παρά το όνομά του, θεωρείται σύστημα Επιπέδου 2 στον πίνακα επιπέδων αυτοματισμού οδήγησης του SAE, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Tesla
Η Tesla το αναγνωρίζει αυτό στον ιστότοπό της : “Ο αυτόματος πιλότος είναι ένα πρακτικό σύστημα υποβοήθησης οδηγού που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί μόνο με έναν πλήρως προσεκτικό οδηγό. Δεν μετατρέπει ένα Tesla σε αυτοοδηγούμενο όχημα ούτε κάνει ένα όχημα αυτόνομο. “
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.