Η αυτονομία του Tesla Cybertruck αμφισβητείται μετά την προβολή ενός πρωτοτύπου που φαίνεται να έχει περίπου 430 χλμ. αυτονομίας (267 μίλια).
Παρόλο που η Tesla χρησιμοποιεί ποσοστό για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας αντί της υπολοιπόμενης αυτονομίας σε μίλια, μπορούμε ακόμα να πάρουμε μια αρκετά καλή ιδέα της “εμφανιζόμενης αυτονομίας” με κάποιους απλούς υπολογισμούς.
Η πλοήγηση δείχνει ότι απομένουν ακόμα 16 μίλια στο τρέχον ταξίδι, και το φορτηγό αναμένει να είναι στο 65% κατάσταση φόρτισης (από 71%) όταν φτάσει εκεί. Αυτό σε κλίμακα θα φτάσει τα έως και περίπου 267 μίλια εμβέλειας σε κατάσταση φόρτισης 100%.
Η αρχική έκδοση διπλού κινητήρα χαμηλής εμβέλειας του CT είχε αυτονομία 300+ μίλια. Αυτό δεν είναι το εύρος EPA. Αυτό είναι το εμφανιζόμενο εύρος που προκύπτει από το σύστημα πλοήγησης, το οποίο ευθύνεται για πολλούς παράγοντες, όπως η ταχύτητα του ανέμου, το υψόμετρο, η κίνηση κ.λπ.
Η αυτονομία EPA θα πρέπει να είναι σημαντικά μεγαλύτερη, αλλά ορισμένοι κάτοχοι κρατήσεων ανησυχούν επειδή η Tesla έχει μιλήσει για αυτονομία άνω των 300 μιλίων για την έκδοση διπλού κινητήρα του Cybertruck, η οποία αναμένεται να είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει.
Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…
Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…
Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…
Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…
Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…
Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.