Η Tesla ανακαλεί περισσότερα από 80.000 οχήματα στην Κίνα, αλλά μόνο ένα μικρό μέρος των επηρεαζόμενων ηλεκτρικών οχημάτων χρειάζεται στην πραγματικότητα να πάει σε συνεργείο.
Σύμφωνα με δήλωση της Κρατικής Διοίκησης για τον Κανονισμό Αγοράς της Κίνας (SAMR) στις 25 Νοεμβρίου, η ανάκληση οφείλεται σε προβλήματα λογισμικού και ζωνών ασφαλείας σε κινεζικά και εισαγόμενα οχήματα.
Από τον συνολικό αριθμό των επηρεαζόμενων οχημάτων, τα 67.698 είναι Model S και Model X EV που εισήχθησαν στην Κίνα μεταξύ 25 Σεπτεμβρίου 2013 και 21 Νοεμβρίου 2020. Αυτά τα οχήματα ανακαλούνται για προβλήματα λογισμικού που επηρεάζουν το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν εμφανίζει προειδοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης επισκευής και ασφαλούς ακινητοποίησης του οχήματος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το όχημα θα σταματήσει σταδιακά την έξοδο ισχύος μετά από αυτές τις προειδοποιήσεις, οι οποίες σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο σύγκρουσης οχήματος και να δημιουργήσουν κίνδυνο για την ασφάλεια. Η Tesla, για να λύσει το πρόβλημα, θα αναβαθμίσει δωρεάν το λογισμικό των ανακληθέντων οχημάτων over-the-air (OTA).
Ακόμα, ανακαλούνται συνολικά 12.863 οχήματα Model 3 λόγω πιθανώς ελαττωματικής τοποθέτησης ζώνης ασφαλείας. Από αυτά τα οχήματα, τα 2.736 ήταν εισαγόμενα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2019, ενώ 10.127 κατασκευάστηκαν στην Κίνα μεταξύ 14 Οκτωβρίου 2019 και 26 Σεπτεμβρίου 2022.
Η Tesla είπε ότι θα ελέγξει και θα επανατοποθετήσει τις ζώνες ασφαλείας σε αυτά τα αυτοκίνητα. Άρα, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πάνε τα οχήματα για σέρβις.
Αυτό σημαίνει ότι μόνο το 16% περίπου από τα 80.000 ηλεκτρικά οχήματα της Tesla που ανακλήθηκαν στην Κίνα χρειάζεται κάποια φυσική επισκευή.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.