Close

Τέλος εποχής για την Beat: Αποχώρησε o ιδρυτής και CEO, Νίκος Δρανδάκης

Νίκος Δρανδάκης - Beat

Νίκος Δρανδάκης - Beat

Mε μια λιτή ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα 31/8 ο όμιλος Free Now, που αποτελεί μητρική εταιρεία της Beat, γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Δρανδάκη, τον άνθρωπο που ίδρυσε την πετυχημένη εταιρεία πριν από επτά έτη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«To Free Now Group και ο CEO της Beat ολοκληρώνουν τη συνεργασία τους

Ο Νίκος Δρανδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Beat και η διοίκηση του ομίλου Free Now, μητρικής εταιρείας της Beat, αποφάσισαν να ολοκληρώσουν την επιτυχημένη συνεργασία τους. Ο Νίκος Δρανδάκης αποχωρεί από τη θέση του στο τέλος Αυγούστου.

“Ο Νίκος έχει διαδραματίσει ζωτικό ρόλο δημιουργώντας και κάνοντας το Beat αυτό που είναι σήμερα. Είμαστε ευγνώμονες για την προσήλωσή του στην ανάπτυξη της εταιρείας όλα τα τελευταία χρόνια και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά του σχέδια”, δήλωσε ο Marc Berg, Διευθύνων Σύμβουλος της Free Now.

Ο Paul Onnen, Διευθυντής Τεχνολογίας στη Beat, θα εκτελεί προσωρινά χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου, με την πλήρη υποστήριξη της διοίκησης καθώς και των μετόχων του Free Now Group, ώστε να συνεχιστεί η επιτυχημένη πορεία του Beat.

Η λειτουργία της Beat εφαρμογής στην Ελληνική αγορά συνεχίζει με την ίδια ομάδα και διοίκηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό το Γενικό Διευθυντή της στην Ελλάδα, Βασίλη Ντάνια».

Τα αίτια του διαζυγίου

Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, μεταξύ του ιδρυτή της Βeat και του νέου μετόχου (ο όμιλος Free Now αποτελεί, από το 2019, κοινοπραξία της BMW και της Daimler, η τελευταία εξαγόρασε την Βeat το 2017) είχαν παρουσιαστεί σημαντικές διαφωνίες σε επίπεδο στρατηγικής.

Οι διαφωνίες αυτές δεν γεφυρώθηκαν, με αποτέλεσμα να επέλθει το «διαζύγιο» ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Από την ίδρυση στο deal εκατομμυρίων με την Daimler

Η Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 από τον Νίκο Δρανδάκη και επίκεντρο των δραστηριοτήτων της ήταν η Ελλάδα και το Περού.

Η καινοτόμα υπηρεσία μετακινήσεων γνώρισε τεράστια επιτυχία φτάνοντας το 2017 να έχει μια βάση 8.000 εγγεγραμμένων οδηγών ταξί, και περίπου 540.000 πελατών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Το αποτέλεσμα ήταν στις 16/2/2017 να ανακοινωθεί με κάθε επισημότητα η εξαγορά της άκρως πετυχημένες start-up από τον γερμανικό όμιλο Daimler (Mercedes-Benz) με το τίμημα να υπερβαίνει σύμφωνα με εκτιμήσεις τα 40 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top