Τα ηλεκτρικά σχολικά λεωφορεία κάνουν στάση στο Σχολείο Επιστήμης και Μαθηματικών Maine

Τα σχολικά λεωφορεία του Σχολείου Επιστήμης και Μαθηματικών Maine κάνουν πολλά χιλιόμετρα και πολλές στάσεις, με τελευταία την ηλεκτροκίνηση.

Ένα από τα πιο γνωστά σχολεία στις ΗΠΑ και όχι μόνο είναι το Σχολείο Επιστήμης και Μαθηματικών του Maine, όπου διδάσκονται παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου, ενώ είναι η πιο βορειοανατολική πολιτεία της Αμερικής.

Αυτό διαθέτει 30000 σχολικά λεωφορεία, τα οποία είναι τα μεγαλύτερα μέσα μεταφοράς, αφού κάνουν 30 εκατομμύρια μίλια (48,3 εκ. χιλιόμετρα) και καίνε 5 εκατομμύρια γαλόνια (περίπου 19000000 λίτρα) πετρέλαιο το χρόνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της πολιτείας.

Αυτός είναι ο λόγος, που η τοπική κυβέρνηση έχει σκοπό τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και τη μετατροπή όλου του στόλου σε ηλεκτρικό μέχρι το 2040. Βέβαια, υπάρχουν κάποιες δυσκολίες και αφορούν το οικονομικό σκέλος και την αυτονομία.

Συγκεκριμένα, τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι πιο ακριβά από τα παραδοσιακά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ η αυτονομία των μπαταριών μπορεί να είναι από 100 μέχρι 130 μίλια, δηλαδή από 161 έως 209 χιλιόμετρα, που είναι πολύ λίγα για τα λεωφορεία ενός σχολείου με τα προαναφερθέντα νούμερα, όσον αφορά την απόσταση.

Αυτά σημαίνουν ότι τα σχολικά του Maine διανύουν 2500000 μίλια το μήνα, ήτοι πάνω από 83000 μίλια την ημέρα, κάτι που θα έχει σαν αποτέλεσμα να σταματούν κάθε τρεις και λίγο σε σταθμό φόρτισης, γεγονός που θα κοστίσει και σε χρόνο.

Επίσης, είναι μεγάλο το κόστος για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, αλλά και για την εκπαίδευση προσωπικού, ώστε να υπάρχουν γνώστες στη συντήρηση ενός ηλεκτρικού οχήματος. Δύο άλλοι παράγοντες, οι οποίοι θα βοηθήσουν στη μείωση της αυτονομίας, είναι το κρύο και οι μεγάλες διαδρομές σε αγροτικές περιοχές, δύο συχνά φαινόμενα στο Maine.

Ωστόσο, αυτό δε φαίνεται να πτοεί τις τοπικές αρχές του Maine, με τον υπεύθυνο μεταφορών για τα σχολεία της περιοχής, Topper West, να έχει εκφράσει το ενδιαφέρον για 25 ηλεκτρικά σχολικά λεωφορεία σε πρώτη φάση.

Από την άλλη πλευρά, βέβαια, θα μειωθεί σημαντικά το κόστος συντήρησης, με την αντιπροσωπεία Thomas Built Buses να εκτιμά ότι σε αυτόν τον τομέα θα σωθούν 4400 δολάρια (3956 ευρώ) στη συντήρηση και 2000 δολάρια (1798 ευρώ) στα καύσιμα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η κυβερνήτης του Maine, Janet Mills, έχει στόχο να μειώσει τους ρύπους στην πολιτεία της κατά 45% σε βάθος δεκαετίας και κατά 80% μέχρι το 2050.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *