Close

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βλέπαμε στη Γενεύη και δεν τα έχουμε δει ακόμα

Η ακύρωση της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στέρησε από το κοινό κάποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία δεν έχουμε δει ακόμα ούτε διαδικτυακά.

Η εξάπλωση του κορωνοϊού στάθηκε η αιτία για να ακυρωθεί μία από τις μεγαλύτερες Εκθέσεις Αυτοκινήτου στην Ευρώπη και στον κόσμο, αυτή της Γενεύης. Πέραν των συμβατικών μοντέλων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσίαζαν εκεί αρκετά υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Γι’ αυτό, βέβαια, οι εταιρείες αναγκάστηκαν να τα αποκαλύψουν μέσω διαδικτύου. Η ακύρωση, όμως, του εν λόγω event στέρησε από το κοινό και τους εκπροσώπους του Τύπου, πέραν αυτών που περίμεναν να δουν, και τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία δεν έχουμε δει ούτε online.

Ο λόγος για το LF-30 Electrified της Lexus, ένα πολυτελές ηλεκτρικό όχημα από το μέλλον, το Prophecy Concept της Hyundai, που μάλλον δικαιώνει το όνομά του και αποτελεί προφητεία για το τι θα δούμε στο μέλλον, και το C_Two της Rimac, ένα ηλεκτρικό supercar με σούπερ απόδοση και εξαιρετικές επιδόσεις. Ας τα δούμε ένα-ένα.

Lexus LF-30 Electrified

Η Lexus ήταν έτοιμη να παρουσιάσει στη Γενεύη το LF-30 Electrified, συνδυάζοντας την πολυτέλεια με τους μηδενικούς ρύπους, τις εξαιρετικές επιδόσεις και την αυτόνομη οδήγηση. Για την ακρίβεια, η ιαπωνική εταιρεία θα έδειχνε ένα concept, το οποίο θα αποτελούσε ένα όραμα για το μέλλον των πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτό θα είχε τεράστιες πόρτες, που ανοίγουν προς τα πάνω, κόκπιτ σε αγωνιστικό στιλ, επίπεδο τιμόνι και ενσωματωμένες ψηφιακές οθόνες για τον οδηγό και τον επιβάτη. Η μπαταρία των 110 kWh θα προσέφερε αυτονομία για 310 μίλια, δηλαδή για περίπου 500 χιλιόμετρα, ενώ θα επιτάχυνε από στάση σε 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα.

Θα χρησιμοποιούσε σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και LED στο μπροστινό μέρος για να δείξει στους οδηγούς και στους πεζούς ότι κινείται χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Hyundai Prophecy Concept

Ένα concpet είχε να επιδείξει στη Γενεύη και η Hyundai. Ο λόγος για το Prophecy, το οποίο είναι ένα ηλεκτρικό όχημα υψηλής απόδοσης μ’ ένα ζευγάρι από joysticks αντί για τιμόνι.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που στην παρούσα φάση αποτελεί μελέτη σχεδιασμού από την εταιρεία από τη Νότιο Κορέα, χωρίς να δίνονται λεπτομέρειες για την απόδοσή του και την αυτονομία του. Η φίρμα το αποκαλεί ως ένα αισθησιακό σπορ αυτοκίνητο, ενώ διακρίνονται οι πόρτες χωρίς κολόνα και το εντυπωσιακό του πρασινογαλάζιο χρώμα στο εσωτερικό του.

Rimac C_Two

Η Rimac είναι μία εταιρεία από την Κροατία, η οποία παράγει ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, με τις Porsche (15,5%), Hyundai (11%) και KIA (2,7%) να έχουν από ένα μικρό μερίδιο των μετοχών της. Στη Γενεύη θα μας έδειχνε ένα ηλεκτρικό supercar, με την ονομασία C_Two.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 150 μονάδες παγκοσμίως, ενώ η φίρμα αποφάσισε να αναβάλει τα αποκαλυπτήρια για κάποια στιγμή αργότερα μέσα στον μήνα που διανύουμε. Ωστόσο, ξέρουμε τις πιο σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες.

Η απόδοσή του θα είναι 1900 ίπποι, θα επιταχύνει από στάση σε σε 100 χλμ./ώρα σε 1,85 δευτερόλεπτα και αυτονομία του θα φτάνει τα 403 μίλια, ήτοι περίπου 650 χιλιόμετρα, ενώ θα έχει και σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top