Το συνδικάτο εργαζομένων της Hyundai δεν αντιμετωπίζει θετικά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση που παρατηρείται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υπό τον φόβο της απώλειας θέσεων εργασίας.
Παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν διαπιστώσει έπειτα από έρευνες ότι η παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί λιγότερα εργατικά χέρια σε σχέση με τα συμβατικής τεχνολογίας οχήματα, γεγονός που έχει προκαλέσει αναταραχή στα συνδικάτα.
Η Ηyundai δεν είναι από τις εταιρείες που ηγούνται της ηλεκτροκίνησης καθώς δύο είναι όλα κι όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα που διαθέτει στη γκάμα της: το Ioniq Electric και το Kona Electric που παρουσιάστηκε προσφάτως.
Γενικότερα, η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία δεν ποντάρει πολλά στην ηλεκτροκίνηση, με υψηλόβαθμα στελέχη να εκτιμούν πως τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% των συνολικών των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2025.
Παρ’ όλα αυτά ο επικεφαλής του συνδικάτου εργαζομένων της Hyundai, το οποίο αριθμεί 50.000 μέλη, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην εταιρεία.
Με δηλώσεις του στο Reuters, ο επικεφαλής του μεγαλύτερου και ισχυρότερου συνδικάτου της χώρας, Ha Bu-young, ανέφερε μεταξύ άλλων: “Αισθανόμαστε άγχος στην εργασία μας. Υπάρχει μια αίσθηση κρίσης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καταστροφή. Είναι κακό. Είμαστε πολύ εκνευρισμένοι”. Ανέφερε μάλιστα πως στο χειρότερο σενάριο, το 70% του εργατικού δυναμικού μπορεί να χάσει τη δουλειά του λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Ha είπε πως το συνδικάτο έχει ξεκινήσει μελέτες σχετικά με το πως τα μελλοντικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να κατασκευαστούν χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν οι εργαζόμενοι, σημειώνοντας παράλληλα πως έχει προτείνει στην αυτοκινητοβιομηχανία τη δημιουργία μιας επιτροπής που θα αναλύσει τις επιπτώσεις που θα έχουν τα νέα αυτοκίνητα και οι νέες τεχνολογίες στον εργασιακό τομέα.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.