Close

“Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καταστροφή”, λέει το συνδικάτο εργαζομένων της Hyundai

Το συνδικάτο εργαζομένων της Hyundai δεν αντιμετωπίζει θετικά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση που παρατηρείται στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, υπό τον φόβο της απώλειας θέσεων εργασίας.

Παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν διαπιστώσει έπειτα από έρευνες ότι η παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί λιγότερα εργατικά χέρια σε σχέση με τα συμβατικής τεχνολογίας οχήματα, γεγονός που έχει προκαλέσει αναταραχή στα συνδικάτα.

Η Ηyundai δεν είναι από τις εταιρείες που ηγούνται της ηλεκτροκίνησης καθώς δύο είναι όλα κι όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα που διαθέτει στη γκάμα της: το Ioniq Electric και το Kona Electric που παρουσιάστηκε προσφάτως.

Γενικότερα, η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία δεν ποντάρει πολλά στην ηλεκτροκίνηση, με υψηλόβαθμα στελέχη να εκτιμούν πως τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 10% των συνολικών των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2025.

Παρ’ όλα αυτά ο επικεφαλής του συνδικάτου εργαζομένων της Hyundai, το οποίο αριθμεί 50.000 μέλη, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην εταιρεία.

Με δηλώσεις του στο Reuters, ο επικεφαλής του μεγαλύτερου και ισχυρότερου συνδικάτου της χώρας, Ha Bu-young, ανέφερε μεταξύ άλλων: “Αισθανόμαστε άγχος στην εργασία μας. Υπάρχει μια αίσθηση κρίσης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καταστροφή. Είναι κακό. Είμαστε πολύ εκνευρισμένοι”. Ανέφερε μάλιστα πως στο χειρότερο σενάριο, το 70% του εργατικού δυναμικού μπορεί να χάσει τη δουλειά του λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο Ha είπε πως το συνδικάτο έχει ξεκινήσει μελέτες σχετικά με το πως τα μελλοντικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να κατασκευαστούν χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν οι εργαζόμενοι, σημειώνοντας παράλληλα πως έχει προτείνει στην αυτοκινητοβιομηχανία τη δημιουργία μιας επιτροπής που θα αναλύσει τις επιπτώσεις που θα έχουν τα νέα αυτοκίνητα και οι νέες τεχνολογίες στον εργασιακό τομέα.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top