Connected Cars

Διασυνδεδεμένα οχήματα: Δεν διαγράφονται οι προηγούμενοι κάτοχοι όταν πωλούνται

Προηγούμενη κάτοχος ενός Volkswagen ανακάλυψε ότι το διασυνδεδεμένο όχημα που είχε πουλήσει τον Δεκέμβριο, δεν την είχε διαγράψει από τη βάση του αλλά έπρεπε να το κάνει μόνη της.

H Ashley Sehatti πούλησε το Volkswagen Jetta 2015 που είχε στην κάτοχή της τον περασμένο Δεκέμβριο σε μια τοπική αντιπροσωπεία Volkswagen. Όμως τους επόμενους μήνες συνέχισε να λαμβάνει αναφορές σχετικά με το όχημα. Αφού έλαβε και την έκθεση του Απριλίου αποφάσισε να προσπαθήσει να εισέλθει στον λογαριασμό της στην υπηρεσία Car-Net. Πρόκειται για την υπηρεσία διασυνδεδεμένων οχημάτων της VW.

Η Sehatti εξεπλάγη όταν είδε ότι ο λογαριασμός της ήταν κανονικά ενεργός και μπορούσε να δει στοιχεία για το όχημά της, όπως το πόσα χιλιόμετρα διένυσε, την κατάσταση κλειδώματος και των φώτων αλλά και την τοποθεσία του προηγούμενου οχήματός της στον χάρτη.

Αυτό που δεν ήξερε η Sehatti και ίσως οι περισσότεροι από τους κατόχους των οχημάτων είναι ότι είναι υπεύθυνοι για τη διαγραφή ή την αποσύνδεση του λογαριασμού τους από την υπηρεσία Car-Net όταν πουλήσουν το όχημα. Δεδομένου ότι ο νέος κάτοχος δεν έκανε εγγραφή στην υπηρεσία, ο λογαριασμός της παρέμεινε ενεργός.

Η Catharina Mette, επικεφαλής τεχνολογικών επικοινωνιών του Ομίλου Volkswagen για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής ανέφερε: «Η Volkswagen δίνει προτεραιότητα στην ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών της και λαμβάνει σοβαρά την ανησυχία της συγκεκριμένης καταναλώτριας» ενώ διευκρίνισε: «Οι όροι χρήσης της υπηρεσίας Car-Net περιγράφουν σαφώς ότι ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να διακόψει το συμβόλαιό του όταν πουλά το όχημα. Πρόκειται για μια κοινή πρακτική στην βιομηχανία».

Όντως αποτελεί κοινή πρακτική στη βιομηχανία καθώς και η υπηρεσία OnStar της General Motors και η On Call της Volvo αφήνουν την ευθύνη διαγραφής από την υπηρεσία στον πελάτη, κάτι που όμως ίσως πολλοί πελάτες δεν γνωρίζουν. Παρόλα αυτά και οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες ισχυρίζονται ότι πραγματοποιούν πλήρη επαναφορά (reset) του συστήματος πριν την πώληση τους.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.